Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@23:19:38 GMT

عین السد دیگری باید ساخت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۵۸۰

عین السد دیگری باید ساخت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح باید در پاسخ به ترور شهید محسن فخری زاده عین‌السد دیگری بسازند

محمود احمدی بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ترور محسن فخری زاده دانشمندان هسته‌ای اظهار کرد: شهید محسن فخری زاده چندین سال خدمتگذار جهادی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و قطعاً شهادت این عزیز ضایعه بزرگی برای نظام و ملت ایران است، اما نباید از کنار این ترور به راحتی گذشت زیرا کشوری که می‌خواهد با استکبار و صهیونیست مقابله کند باید هزینه پرداخت کند و قطعاً ترور شهید فخری زاده نیز از هزینه‌هایی است که باید می‌پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه امروز دولت به مبتکران و حامیان ترور فخری زاده امید دارد و به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، در صورتی که تروریست‌های رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا کاری انجام نمی‌دهند؛ بنابراین دولت و دستگاه دیپلماسی کشور باید انتقام این جنایت را بگیرند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر تمامی هجمه‌ها علیه دولت است در حالی که وقتی جاسوسان و عاملان رژیم صهیونیستی دستگیر می‌شوند قوه قضائیه می‌خواهد با رأفت اسلامی با آنها رفتار کند؛ همانگونه که در روزهای گذشته شاهد آزادی یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی بودیم.

احمدی بیغش تصریح کرد: زمانی که از انتقام صحبت می‌شود همه منتظر یک اقدام توسط سپاه هستند، اما باید به این نکته توجه کرد کسانی که مرتبط با رژیم صهیونیستی و جاسوس هستند از خیانت کاران جدا نیستند و باید بر اساس قوانین اسلامی با آنها رفتار کرد. متأسفانه ما با رأفت اسلامی با جاسوسان برخورد می‌کنیم، در صورتی که این افراد به کمک برخی مزدوران داخلی بهترین سرمایه‌های ایران را حذف می‌کنند. کسی که بویی از شرافت نبرده باشد شامل رأفت اسلامی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید در پاسخ به ترور شهید محسن فخری زاده عین‌السد دیگری بسازند؛ زیرا هرچه رأفت به خرج دهیم دشمنان وقیح‌تر خواهند شد.

کد خبر 458031

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احمدی بیغش شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای محسن فخری زاده ترور محسن فخری زاده شهادت محسن فخری زاده محسن فخری زاده دانشمند هسته ای محسن فخری زاده دانشمند هسته ای عکس ترور محسن فخری زاده محل ترور محسن فخری زاده محل شهادت محسن فخری زاده فیلم ترور محسن فخری زاده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم

شهید محسن حججی یکی از شهدای مدافع حرم است که در جوانی به اسطوره‌ای برای مردم ایران بدل شد و در راه دفاع از آرمان‌ها تا پای جان رفت. پدر و مادر محسن حججی درباره زندگی فرزند شهیدشان صحبت کرده‌اند که در ویدئوی زیر می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟