Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای به شهادت دانشمند صنعت دفاعی ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد که در برابر توطئه‌های خارجی با قدرت در کنار ایران می‌ایستد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به ترور دیروز «محسن فخری زاده» گفت که مقاومت لبنان برای مقابله با توطئه‌های خارجی به همراه برخی از کشور‌های منطقه در کنار ایران می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است که ایران جنایتکاران را شناسایی و دست متجاوزان و عاملان جنایت ترور شهید فخری زاده را قطع خواهد کرد.

پیش از این بیانیه هم شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان شهادت فخری زاده دانشمند ایرانی به دست ایادی آمریکا و رژین صهیونیستی را به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای مقام معظم رهبری، وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت و این جنایت را بخشی از نبرد علیه ایران، منطقه و فلسطین دانست.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که حزب الله همیشه برای هر رویارویی آماده است و اسرائیل خوب می‌داند که اقدامی از سوی این رژیم عواقب و پیامد‌های بزرگی برای این رژیم به همراه دارد.

بعد از ظهر دیروز جمعه عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل فخری زاده را مورد حمله قرار دادند.   در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و خدمتگزار عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. برچسب ها: حزب الله ، لبنان ، شهادت ، دانشمند ، شهید ، فخری زاده

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حزب الله لبنان شهادت دانشمند شهید فخری زاده حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی هفت ماه است که در باتلاق درگیری با اهالی مقاوم غزه و قهرمانان مقاومت گرفتار شده است و این مردم، جسارت، قدرت و ابتکارهای استراتژیک و تاکتیکی بی‌سابقه‌ای در این درگیری‌ها از خود نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد که کار به جایی رسیده است که دشمن صهیونیستی در پی افزایش فشار از سوی جبهه لبنان و غزه تلاش دارد از این عرصه تقابل خارج شود.

رعد ابراز داشت که امروز دشمن در لبه این تقابل است و موشک‌هایی را به بعلبک یا سوریه یا مناطق دوردست شلیک می کند تا مداخله‌های خارجی را ایجاد کرده و حمایت خارجی را برای خود دریافت کند.

وی ابراز داشت که اسراییل با هدف قرار دادن تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی در سوریه، اشتباه بزرگی را مرتکب شد و باعث واکنش ایرانی‌ها به این حمله شد. مهم‌ترین چیزی که در واکنش ایرانی‌ها وجود داشت، این بود که قدرت بازدارندگی برای ایران حفظ شد و قدرت بازدارندگی دشمن اسراییلی در منطقه از دست رفت و این موضوع اهمیتی راهبردی در سطح مناقشات منطقه‌ای خواهد داشت.

هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز در اظهاراتی تاکید کرد که تمام تسلیحاتی که جبهه مقاومت در اختیار دارد، برای دفاع از مظلومان فلسطین و غزه است و تنها برای مانور دادن نیست.

این مقام ارشد حزب الله اظهار داشت: آمریکا باید بداند که موجودیتش در منطقه در حال افول است و اتفاقی که در واکنش ایران افتاد، تنها یک نمونه بود و ایران سلاح‌های پیشرفته‌تر و امکانات بالاتر خود را استفاده نکرده است.

وی افزود که مقاومت غزه با وجود تمامی سختی‌ها همچنان قدرتمند و مقتدر است و دشمن با وجود موشک‌ها و هواپیماهای زیادی که دارد، همچنان نمی‌تواند درگیری‌ها را به نفع خود به پایان برساند و جنگ فراگیر در آینده موضوع بزرگی را محقق خواهد کرد که تنها به زمان نیاز دارد و آمریکا باید منتظر فروپاشی رژیم صهیونیستی باشد.

کد خبر 6085079

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • حزب‌الله انتقام شهادت یک رزمنده خود را گرفت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد