Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@15:32:38 GMT

نجات ۲۴ نفر در گردنه گله بادوش الیگودرز

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۶۵۶

نجات ۲۴ نفر در گردنه گله بادوش الیگودرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا لونی افزود: با تلاش امدادگران پایگاه امداد و نجات کوهستان شول‌آباد، کاردان و کارشناسان نصاب دکل مخابرات روستای گلی چاس بخش ززوماهرو و تعدادی از مسافران که به دلیل ریزش برف در راه مانده بودند، نجات یافتند.

وی تصریح کرد: ۴ نفر نصاب دکل مخابرات گلی چاس در مسیر برگشت بر اثر ریزش برف در منطقه شاهرود گرفتار شدند و عوامل هلال احمر برای نجات و انتقال آنها به شهر شول‌آباد اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز گفت: همچنین با توجه به تماس فرماندار شهرستان الیگودرز مبنی بر گرفتار شدن ۵ خودرو سواری در گردنه گله بادوش، یک ‌دستگاه برف‌روب و یک ‌دستگاه لودر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و امدادگران جمعیت هلال احمر پایگاه شول‌آباد عازم این منطقه شدند و بعد از تلاش ۳ساعته ۲۰ سرنشین این خودروها را از برف و کولاک نجات دادند.

لونی ادامه داد: با توجه به کوهستانی و برفگیر بودن محورهای ارتباطی الیگودرز، شهروندان و مسافران باید از وضعیت شرایط جوی اطلاع کامل پیدا کنند و علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سیستم گرمایشی، برف‌پاک‌کن و ایمنی خودرو مطئن شوند.

گردنه گله بادوش، گردنه نمک و گردنه فرسش ۳ محور پرتردد، برفگیر و سخت‌گذر الیگودرز در استان لرستان هستند.

کد خبر 568174 برچسب‌ها استان لرستان هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان لرستان هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد