Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ملاقات با چهره ها، این بار ابراهیم شکوری؛ مدافع سابق پرسپولیس زمانی که دبیر کل فدراسیون فوتبال بود، مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت. بخشی از صحبت های جالب او پیرامون دوران حضورش در فدراسیون بار دیگر تقدیم شما می شود

ابراهیم شکوری مدافع سابق باشگاه های سایپا و پرسپولیس که درحال حاضر در پست معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند، اردیبهشت 99 میهمان برنامه ملاقات با چهره ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شکوری آن روزها به تازگی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال کناره گیری کرده بود. دلیل استعفای شکوری این بود که AFC فدراسیون را تعلیق نکند! شکوری اعلام کرد خودش استعفا کرده و او را کنار نگذاشته اند. به همین بهانه، از ابراهیم شکوری دعوت کردیم برای یک گفتگو به طرفداری بیاید.

در گفتگوی مفصل اردیبهشت ماه با شکوری درباره مسائل بسیاری صحبت شد. از دوران دبیر کلی فدراسیون و چالش هایش تا ورود بانوان به ورزشگاه و مدیریت فوتبال. همچنین از دوران حضورش در پرسپولیس گفتیم و مروری بر سال های جنجالی پرسپولیس داشتیم. اما در این بخش کوتاه از گفتگو که بار دیگر تقدیم شما می شود، شکوری از لزوم عدالت در فوتبال ایران می گوید. این بخش را بار دیگر می بینید و می خوانید:

دوره فوتبال من تمام شد و زمانی که وارد کار مدیریت شد، با خودم عهد کردم عدالت را رعایت کنم و در این مدت حضورم در فدراسیون، تمام هم و غمم این بود که عدالت را رعایت کنم به خصوص برای دوستان استقلالی. شاید اگر برای یک پرونده عادی و تیم های دیگر، اگر نیم ساعت زمان می گذاشتم، برای استقلال سعی می کردم 4-5 ساعت زمان بگذارم که هیچ مشکلی پیش نیاید. چون واقعا دوره فوتبال من تمام شده، زمانی بازیکن پرسپولیس بوده و به آن افتخار می کنم. اما اکنون آن دوران تمام شده و من یک مدیر فوتبالی هستم و باید از فوتبال کشورمان دفاع کنم و قطعا در آینده هم همین کار را خواهم کرد و تمام تلاشم را می کنم تا عدالت برقرار شود. اگر در فوتبال ما عدالت رعایت شود و ضمن اینکه فوتبال به دست متخصصین فوتبالی نه تنها کسی که فوتبال بازی کرده اما اگر فردی وارد مدیریت فوتبال می شود حداقل باید مدیریت ورزشی را بداند، با معیارهای یک مدیر ورزشی آشنا باشد و با همه این ها اگر فوتبالی نیست باید در کنارش از فوتبالی ها استفاده کند چون فوتبالی ها خاک آن را خورده اند و یک سال تجربه بازی در زمین بازی، یک سال تجربه ضربان 200، یک بار حضور در استادیومی صدهزار نفری، شاید اندازه 5-10 سال مدیریت ارزش داشته باشد و خودش نوعی مدیریت بحران است. تشکر می کنم از شما و امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ما رخ بدهد.

همچنین ویدئوی کامل گفتگوی طرفداری با ابراهیم را در لینک زیر ببینید:

ابراهیم شکوری: تمام هم و غمم در فدراسیون رعایت عدالت به خصوص برای استقلالی ها بود / حضور بانوان در استادیوم از افتخارات دوره مدیریت من بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با کنار رفتن استقلال از رقابت های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد