Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل منطقه ای گفت: دیدارها و گفت‌وگوهای اخیر سران رژیم صهیونیستی با واشنگتن در حادثه ترور شهید فخری زاده مؤثر بوده است، اما جمهوری اسلامی دست به اقدامات احساسی نخواهد زد.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمندان هسته‌ای اظهار کرد: شهید محسن فخری‌زاده از برجسته‌ترین افراد کشور در حوزه‌های مختلف بود و شاگردان ارزنده‌ای را تربیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) مدرس فلسفه علم بود و در حوزه فیزیک هسته‌ای نیز تحقیقات و پژوهش‌های متعددی داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات فخری زاده در زمینه علمی و پژوهشی، مسئله دفاع هسته‌ای بود که هر ملتی به آن نیاز دارد. یکی دیگر از خدمات این فرزند انقلاب اسلامی ساخت اولین کیت‌های تشخیص بیماری کرونا در فاصله‌ای اندک بود که امروز به صورت تولید انبوه در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است.

این کارشناس مسائل منطقه‌ای ادامه داد: شهید محسن فخری‌زاده و مجموعه تحقیقاتی تحت مدیریت وی، درصدد تهیه واکسن بیماری کرونا بود و امروز با نیرویی که خون این شهید به مجموعه‌اش وارد کرد، واکسن ویروس کرونا را تقدیم مردم ایران می‌کند. شهید فخری‌زاده فردی نبود که تنها در یک حوزه فعالیت کند، بلکه سعی داشت تمامی علوم خود را در راستای اعتلای بشریت و ملت شریف ایران به کار گیرد.

صدرالحسینی تاکید کرد: نظام سلطه به رهبری آمریکا به این نتیجه رسیده که ملت ایران در هیچ شرایطی از پیمودن مسیر خود پشمیان نخواهد شد؛ بنابراین این گونه پنداشته که تنها راه متوقف کردن تهران، ترور فیزیکی شخصیت‌های برجسته علمی و نظامی آن است. دیدارها و گفت‌وگوهای اخیر سران رژیم صهیونیستی با واشنگتن در این حادثه تروریستی مؤثر بوده است، اما جمهوری اسلامی دست به اقدامات احساسی نخواهد زد.

کد خبر 458077

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای محسن فخری زاده ترور محسن فخری زاده شهادت محسن فخری زاده ترور فخری زاده شهادت فخری زاده محسن فخری زاده دانشمند هسته ای محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ترور شهید فخری زاده ترور دانشمند هسته ای دانشمند هسته ای شهادت دانشمند هسته ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری احساسی ژیلا صادقی برای مجری تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

ژیلا صادقی یک استوری احساسی برای راحله امینیان، مجری تلویزیون در اینستاگرام منتشر کرد.

ژیلا صادقی (زاده ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران) مجری تلویزیونی و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

او در تهران به دنیا آمد و دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد.

دیگر خبرها

  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • لحظات احساسی خداحافظی خمس | تصاویر
  • صدرالحسینی: موازنه قدرت به نفع ایران تغییر کرد
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • عکس| استوری احساسی ژیلا صادقی برای مجری تلویزیون
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • احساسی‌ترین بازی‌ها و تقابل‌های دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم
  • شهیدی که بشارت شهادتش را گرفت
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت