Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال قطر سومین بخش از پرونده میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را به AFC ارائه داد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از الوطن، فدراسیون فوتبال قطر سومین بخش از پیشنهاد میزبانی جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا را آماده و ارائه داد.

این بخش شامل همه ضمانت نامه های دولتی است که به موجب آن کشور قطر تعهد می دهد که همه شروط میزبانی این رقابت بزرگ را به موقع و در زمان مقرر انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر در گام نخست اسناد و مدارک درخواست میزبانی را به AFC ارائه کرده  و در گام دوم هم تعهد داد کلیه شرایط میزبانی را طبق خواست AFC و مطابق با برنامه مصوب بر اساس بالاترین استانداردهای بین المللی انجام دهد.

کشور قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است رقابت تنگاتنگی با ایران و عربستان برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ دارد و به نظر می رسد که باتوجه به امکانات بسیار خوب و البته پیگیری های زیادی که دارد بتواند میزبانی این رقابت بزرگ را برعهده گیرد.

قطر توانست عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را به دست آورد این درحالی است که این رقابت بزرگ در سال ۲۰۲۳ به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده میزبانی جام ملتها جام ملتهای آسیا قطر و عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر محدودیت های کرونایی کایلی مور گیلبرت ترور محسن فخری زاده محسن فخری زاده میزبانی جام ملت جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا

تیم‌های بسکتبال سه نفره مردان و بانوان ایران در رقابت‌های کاپ آسیا مقابل حریفان‌شان به برتری رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های بسکتبال سه نفره کاپ آسیا به میزبانی سنگاپور پیگیری شد و تیم‌های مردان و بانوان کشورمان به مصاف حریفان‌شان رفتند.

تیم بانوان کشورمان در نخستین دیدار با نتیجه 16 بر 15 تیم ماکائو را شکست داد و در دومین مسابقه 14 بر 11 از سد کره جنوبی گذشت.

تیم مردان ایران هم در جدال با چین تاپیه با نتیجه 21 بر 10 پیروز شد و در دومین بازی 20 بر 10 مقابل هنگ‌کنگ به برتری دست یافت.

تیم بسکتبال بهمن قهرمان لیگ برتر بانوان شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ماشاریپوف و اورونوف درخشیدند، ازبکستان به جام ملتها رسید
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال