Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید محسن فخری زاده از مسئولان و جوانان خواست نگذارند خون شهید پایمال شود و راهش را ادامه دهند.

خبرگزاری میزان- همسر شهید محسن فخری زاده در گفت‌وگو با شبکه خبر، ضمن عرض تبریک شهادت ایشان به ملت ایران گفت: این شهید در عین حالی که یک دانشمند بود، بسیار همسر مهربان، مدبر و دلسوزی بود.

وی افزود: ایشان کشورشان را بسیار دوست داشتند و مسیری که برای آن تلاش می‌کرد، بسیار مهم بود و همانطور که لحظه به لحظه زندگی اش را برای وظیفه اش صرف کرد، جانش را پای میهنش فدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همسر شهید فخری زاده ادامه داد: من از مسئولان خواهش می‌کنم راه شهید را ادامه دهند و اجازه ندهند خونشان پایمال شود.

وی تاکید کرد: من از جوانان خواهش می‌کنم راه ایشان را ادامه دهند، چون راه شهید بسیار سخت، اما مهم بود.

 

بیشتر بخوانید: اعلام بخشی از اقدامات شهید فخری‌زاده؛ از لیزر پدافند هوایی تا شناسایی هواپیما‌های متجاوز از طرق غیرراداری

 

همسر شهید فخری زاده گفت: من به رهبر انقلاب که عزیزترین فرد من در این دنیاست، تسلیت و تبریک عرض می‌کنم. زیرا این فرزند ایران اسلامی، بسیار عاشقانه به رهبرمان عشق می‌ورزید.

وی اظهار کرد: سربازی که رهبری پرورش دادند به همه درس هایش عمل کرد و خون خود را پای این کار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری میزان، شهید محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع، روز گذشته توسط یک تیم ۱۲ نفره در منطقه آبسرد دماوند مورد حمله تیم تروریستی قرار گرفت و در بیمارستان به شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ترور شهید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترور شهید شهید فخری زاده همسر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام فدراسیون شمشیربازی، پیمان فخری هدایت تیم ملی اسلحه سابر را در بازی های المپیک را بر عهده خواهد داشت.

بر این اساس فخری ۹ خرداد به ایران سفر می کند تا ضمن انجام مذاکرت نهایی، همکاری با فدراسیون شمشیربازی و تیم ملی اسلحه سابر را به صورت رسمی آغاز کند.

این مربی در آغاز به کار حضور دوباره در راس تیم ملی اسلحه سابر، هدایت این تیم را در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت. این رقابت ها ۳۱ خرداد تا ۷ تیر به میزبانی کویت برگزار می شود.

قرار است تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیب المپیکی خود متشکل از علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

پیمان فخری پیش از این و طی سال های متوالی هدایت تیم ملی اسلحه سابر را بر عهده داشت. حضور نمایندگان ایران در بخش انفرادی بازی های المپیک لندن و ریو و همچنین بخش تیمی بازی های المپیک توکیو با هدایت این مربی انجام شد.

فخری شهریور سال ۱۴۰۰ و بعد از بازی های المپیک توکیو از هدایت تیم ملی اسلحه سابر استعفا داد.

کد خبر 6080622 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او بعد از ۱۸ سال: ناصر را زده بودند، اما به من اجازه پیگیری ندادند
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال؛ به ما می‌گفتند شما ناصر را کشتید!
  • ناگفته های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال ؛ ناصر را زده بودند اما به من اجازه پیگیری ندادند