Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:09:06 GMT

لحظه به لحظه همراه با مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۸۸۶

لحظه به لحظه همراه با مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تایید اساسنامه مورد تایید فیفا از حدود ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح امروز (شنبه) در محل هتل آکادمی فوتبال به صورت آنلاین آغاز شد. در این مجمع  «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، «حیدر بهاروند» سرپرست فدراسیون فوتبال،   «مهدی محمدنبی» دبیرکل فدراسیون فوتبال و «مهدی تاج» رییس اسبق فدراسیون و نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند که با حضور ۶۶ عضو دیگر مجمع به صورت برخط در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا کلیپی از کمیته‌های مختلف زیر نظر فدراسیون فوتبال در رشته‌ها و پایه‌های مختلف مردان و زنان پخش شد که به موفقیت‌های فدراسیون فوتبال در چند ماه اخیر اشاره داشت.

«مهدی محمدنبی» دبیر کل فدراسیون فوتبال در ابتدای مجمع اظهار داشت: همانطور که مستحظر هستید عملکرد فدراسیون در سنوات گذشته و این دوره به پایداری کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال و همچنین دپارتمان‌ها و حمایت و پشتیبانی هیات رییسه و ارکان مختلف هموار شده تا توسعه پایدار فوتبال ادامه داشته باشد. عملکرد فدراسیون فوتبال طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ با اعلام ۶۶ رای موافق به تصویب اعضای محترم مجمع رسید.

بعد از این شاهد صحبت‌های حیدر بهاروند بودیم که لینک این صحبت‌ها را در اینجا می‌توانید بخوانید.

سپس نوبت به «مسعود سلطانی‌فر» رسید تا به عنوان وزیر ورزش و جوانان و عضو مجمع صحبت کند. در اینجا می‌توانید مشروح این صحبت‌ها را ببینید.

در بخش بعدی نوبت به پخش کلیپی جهت میزبانی ایران برای جام ملت‌های ۲۰۲۷ رسید که پخش شد.

قسمت بعدی درباره حسابرسی فدراسیون فوتبال و همچنین امور مالیاتی بود که به ترتیب «صالح صفار» و «علی سلیمانی» توضیحاتی را ارائه دادند که با رای ۶۴ نفر از اعضای مجمع مورد قبول واقع شد.

سپس نوبت به پخش کلیپی  با نام «فوتبال زنده است»  رسید. این کلیپ به ادامه داشتن فوتبال در ایام کرونایی اختصاص داشت.

همچنین با اعلام «مهدی محمدنبی» موسسه حسابداری رازدار به عنوان حسابرس و بازرس مالی سال ۹۸ و ۹۹ با تعداد ۶۵ رای پذیرفته شد. نبی در این رابطه گفت:  تبریک می‌گوییم به این موسسه و امیدواریم با دقت کار خود را انجام دهند.

تعداد اعضای حاضر در مجمع از ۷۳ نفر بع ۷۵ نفر ممکن رسید و همچنین باید خاطرنشان کرد که نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به عنوان ناظران مجمع حضور دارند.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال همچنان در حال برگزاری است و این گزارش به روز رسانی می‌شود...

برچسب‌ها اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا حیدر بهاروند مهدی محمد نبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا حیدر بهاروند مهدی محمد نبی اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا حیدر بهاروند مهدی محمد نبی اخبار کنکور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج

شادی پریدر چهار ماه پس از انتصاب به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج و به منظور حضور در انتخابات از سمت خود کناره‌گیری کرد. این در حالی است که وزیر ورزش واکنشی به این استعفا نداشته است.

به گزارش مشرق، شادی پریدر که از ۲۷ آذر با حکم کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش از سمت خود کناره گیری کرد.

این استعفا در راستای آغاز پروسه انتخاباتی فدراسیون شطرنج و به منظور تصمیم شادی پریدر برای ورود به انتخابات اتخاذ شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج در حالی مترصد ورود به انتخابات این فدراسیون است که حمایت اعضای مجمع انتخاباتی را هم پشت سر خود می بیند. کسب اطلاع کردیم که بیش از ۴۰ نفر از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج از جمعیت روسای هیات ها، ورزشکاران، داوران، مربیان، ملی پوشان و ... خواستار تصدی این فدراسیون توسط یکی از اهالی شطرنج مانند شادی پریدر هستند.

به همین منظور پریدر که برای دوره پیشین مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج نیز نام نویسی کرده بود تصمیم به حضور در این دوره انتخابات گرفته است. این در حالی است که وزیر ورزش در بخشی از حکم صادره برای وی به عنوان سرپرست بر عدم ورود به انتخابات تاکید و یادآور شده بود که «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.»

با این اوصاف شادی پریدر روز سه شنبه استعفای خود را تقدیر کیومرث هاشمی کرد اما وی هنوز واکنشی نسبت به این استعفا نداشته است.

نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فرودین آغاز شده و روز چهاشنبه ۲۹ فروردین به پایان می رسد. طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار مهر، تا به امروز به جز کمال جوانمرد دبیرکل پیشین کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست فعلی فدراسیون سه گانه، هیچ فردی دیگری برای ورود به انتخابات شطرنج اقدام نکرده است.

فدراسیون شطرنج از خرداد سال گذشته و به دنبال استعفای حسن تامینی وارد پروسه انتخابات شد. ابتدا شهرام عظیمی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد و در ادامه هم این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

پریدر در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس بانوان با این فدراسیون همکاری داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد