Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:01:06 GMT

دهیاران پاسبانان روستاها

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۲۹۸۹۰

دهیاران پاسبانان روستاها

ایسنا/همدان بخشدار مرکزی کبودراهنگ اعلام کرد: دهیاران بخش مرکزی کبودراهنگ مکلف هستند با حضور شبانه روزی در روستاها و اطلاع رسانی لازم برای منع مراجعه  به ادارات، به صورت مستمر امور روستا را تلفنی با بخشداران هماهنگی کنند.

بابک جهانگیری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنا بر اعلام ستاد پیشگیری از کروناویروس در ادامه محدودیت های هفته گذشته، کلیه ادارات و سازمان های دولتی شهرستان کبودراهنگ به استثنای دستگاه های خدمات رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، بانک ها، مراکز بهداشتی درمانی و امدادی تا پایان هفته یعنی ۱۳ آذرماه تعطیل است و دهیاران مکلف به مدیریت روستاها در این باره شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به اطلاع همه دهیاران، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستاها می رسانیم با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و بنا بر اعلام رئیس سازمان امور استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی بخش های اداری و غیرضرور ادارات دولتی همه ادارات دولتی شهرستان و واحدهای امور ساختمانی و امور مالی دهیاری ها از امروز به مدت یک هفته تعطیل شده و هیچ گونه خدماتی به مراجعان داده نخواهد شد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: دهیاران مکلف هستند با آمادگی لازم و حضور شبانه روزی در روستاهای تحت مسئولیت خود، اطلاع رسانی لازم به اهالی را با جدیت تمام انجام دهند و آنها را از مراجعه به ادارات شهرستان و بخشداری ها منع کنند و در عین حال امور را به طور مستمر به صورت تلفنی با بخشدارها در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس همه باهم علیه کرونا بخشداري روستا دهياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت