Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امروز(شنبه) در محل هتل آکادمی با حضور سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال و همچنین مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در هتل آکادمی برگزار شد و بر این اساس، اساسنامه جدید که مورد تایید فیفا بود به تصویب اعضای مجمع نیز رسید.

مهدی محمد نبی در این باره اظهار داشت: بر اساس آرایی که از اعضای مجمع اخذ شد اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال با ۷۰ رای موافق به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در مجمع ۷۳ نفر از ۷۵ عضو، آنلاین و بر خط بودند و در این نظرسنجی شرکت کردند.

برچسب‌ها اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر فیفا مهدی محمد نبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر فیفا مهدی محمد نبی اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر فیفا مهدی محمد نبی اخبار کنکور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۲۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی، فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد با طرح پیشنهادی به کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی در چمن مصنوعی را برای تیم های ملی ممنوع کند.

طرفداری | امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ترکمنستان از زمین چمن مصنوعی استادیوم شهر عشق آباد متعجب شد و گفت: با این شرایط آب و هوایی تصور می کرده که زمین چمن استادیوم این شهر طبیعی است.

به نقل از خبرورزشی، حالا از اردوی تیم  ملی خبر می رسد، فدراسیون فوتبال ایران می خواهد طرحی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد بدهد که از این پس بازی در چمن مصنوعی در بازی های ملی ممنوع شود.

این طرح دو سالی است که در ایران هم اجرایی شده است و تیم های لیگ برتری حق ندارند در زمین چمن منصوعی از حریفان خود پذیرایی کنند، چون بازی دراین زمین ها خستگی و مصدومیت بازیکنان را تشدید می کند.

در ایران بازی های مس رفسنجان و نساجی در چمن مصنوعی برگزار می شد که بعد از طرح فدراسیون فوتبال چمن مصنوعی شهر رفسنجان و قائمشهر جمع شد و اکنون استادیوم هر دو شهر به چمن طبیعی مجهز شده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!