Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:17:08 GMT

کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در اسفراین

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۰۳۸

کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در اسفراین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ مجید یگانه پور  فرمانده انتظامی اسفراین گفت: با اعلام خبری مبنی بر تخلیه بار قاچاق در یک انبار در سطح شهرستان موضوع  در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسفراین قرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار یک دستگاه کامیون که در حال تخلیه بار شکر قاچاق بود توقیف و ۱۰ تن شکر قاچاق نیز کشف و انبار پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۷ تن شکر قاچاق در شیروان کشف شد

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار شکر قاچاق ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف شکر قاچاق پلمب انبار شکر قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل