Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:31:08 GMT

مجمع، اساسنامه فدراسیون فوتبال را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۰۵۵

مجمع، اساسنامه فدراسیون فوتبال را تایید کرد

بعد از تایید اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال توسط فیفا، امروز مجمع نیز این اساسنامه را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اساسنامه فدراسیون فوتبال که با تذکر فیفا در ماههای اخیر بارها در رفت و برگشت بین فدراسیون ایران و فیفا قرار داشت، بالاخره در روزهای اخیر با اصلاحات متعددی که روی آن انجام شد، توسط فیفا مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا امروز مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نیز به صورت وبینار تشکیل جلسه داد تا درباره اساسنامه جدید تصمیم گیری شود.


در این مجمع که با حضور وزیر ورزش انجام می شد، اساسنامه جدید فدراسیون با 70 رای به تصویب رسید. 


بدین ترتیب فدراسیون فوتبال از این پس با اساسنامه جدید به کار خود ادامه می دهد و حالا شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون هم از نظر قانونی مهیاست.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال اساسنامه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های سه‌گانه امروز چهارشنبه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری هشت کاندیدایی بودند که برای تصدی پست ریاست این فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند.

در این مجمع محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رییس انتخاب شد. همچنین حمید براتی یکرای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

کد خبر 6080784

دیگر خبرها

  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/ اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد