Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه فعالیت شورای اسلامی شهر اصفهان در طول هفته جاری اعلام شد.

به گزارش ایمنا، نحوه فعالیت شورای اسلامی شهر اصفهان در طول هفته جاری، با لحاظ دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و موارد ابلاغی توسط استانداری در جلسه مجازی روز گذشته (جمعه) هیئت رئیسه شورا تصمیم‌گیری شد.

بر این اساس جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در روز نهم آذرماه ۹۹ با حضور ۹ نفر از اعضا به صورت حضوری و مابقی اعضا به صورت مجازی و حداکثر به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه صرفاً موارد ضروری به منظور جلوگیری از خلل در روال خدمت رسانی مدیریت شهری و حفظ منافع عمومی شهروندان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جلسه کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های هفت گانه تخصصی شورای شهر نیز در هفته جاری برگزار نمی‌شود.

همچنین در این هفته کمیته‌های نظارتی در مناطق شهرداری تشکیل نشده و دیدارهای مردمی اعضای شورای شهر و جلسات انفرادی یا گروهی اعضا برگزار نمی‌شود.

کد خبر 458084

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان هیئت رئیسه شورای شهر ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان هفته جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز