Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@18:16:00 GMT

بازداشت سارق کابل مخابراتی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۱۴۲

بازداشت سارق کابل مخابراتی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری یک سارق و کشف 20 فقره سرقت کابل مخابراتی خبر داد.

سرهنگ "یدالله حسن‌پور"  اظهار داشت: در پی دستگیری یک نفر سارق توسط ماموران کلانتری 18 کرمان و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی بیان داشت: این متهم در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به 20 فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به تحویل متهم به مقامات قضائی افزود: بر اساس سوابق پرونده های موجود و بازسازی صحنه های سرقت، اموال مسروقه تحویل نماینده شرکت مخابرات شد.$پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سابقه دار شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سلطانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۳ فقره سرقت خودرو، محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵۰ میلیار ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه می شود اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی یا نگهبان ثابت و دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز