Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2263 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 16.5 درصد کاهش دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر آشوری، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه‌ قزوین-کرج ثبت شد.

 

کاهش 16.5 درصدی ترافیک جاده ها 

وی بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2263 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 16.5 درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 18.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آشوری یادآور شد: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور وازک-بلده در مازندران، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده شهداد - نهبندان و محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان نیز فعلا مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می‌شود.

وی با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال در استان گیلان گفت: محور گناوه-بوشهر در مسیر رفت و برگشت نیز مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می‌شود.

 

تردد روان در همه محورهای تهران-شمال

آشوری در تشریح وضعیت ترافیکی جاده های شمال بیان کرد: در حال حاضر شاهد تردد روان در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، همچنین محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز در مسیر رفت و برگشت هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های همدان و چهارمحال بختیاری خبر داد.

وی اضافه کرد: راننده ها در محورهای کوهستانی و برف گیر حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

آشوری همچنین به بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، ایلام، بوشهر، فارس، لرستان، خوزستان، کهگیلویه بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، مرکزی و یزد اشاره کرد.

‌انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه ها جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد