Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@07:50:58 GMT

انتقام، یک "عمل" است!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۱۶۸

انتقام، یک 'عمل' است!

به گزارش الف، کبری آسوپار فعال رسانه، طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ساعاتی پس از حمله‌ی ایران به عین‌الاسد، در اوج هیجان هموطنانم و همه‌ی دوستداران غیر ایرانیِ حاج قاسم سلیمانی برای انتقام از آمریکا، نوشتم -هم اینجا و هم در توییتر- که انتقام خون سردار ایرانی انجام نشد؛ صرفاً شروع شد...

از این‌ انتقام‌های نگرفته شده، کم نداریم؛ انتقام کدام دانشمند هسته‌ای ترور شده‌مان را گرفتیم؟ انتقام کدام یک را گرفتیم که حالا ساعتی پس از ترور دکتر محسن فخری‌زاده، باز رجز انتقام می‌خوانیم و بیانیه‌ی تکراری می‌دهیم؟ 

ما عصبانی هستیم؟ بله؛ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشمند کشورمان ترور شده؛ نه ترور کوری بوده و نه عملیات ناموفقی، نقطه‌زنیِ دقیق، و یک کار اطلاعاتی و عملیاتی حرفه‌ای؛ و فراتر از هر فقدانی، حس ناامنی را با خود آورده است. نتانیاهو، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها گفته بود نام محسن فخری‌زاده را بخاطر بسپاریم و حالا همان چیزی که او می‌خواسته، شده؛ تحقیر شده‌ایم. زیر و بم تردد دانشمند ایرانی را که می‌دانستیم در لیست ترور است و نتانیاهو از او نام برده، داشته‌اند، یک نیسان انتحاری و یک تیم ترور وسط سرزمین ما... چطور عصبانی نباشیم؟

ما عصبانی هستیم؛ اما از عصبانیت نیست که می‌گوییم اینقدر سریع رجز انتقام نخوانید؛ عقل‌مان می‌گوید وعده‌ی داده نشده، رجزِ خوانده نشده، اگر عمل شود که تقدیر دارد و آفرینِ کاری که منتظرش نبوده‌ایم؛ اگر هم عمل نشود، چون بیان نشده، ناامیدی ندارد؛ اما حرف‌های زده شده و عمل نشده، یاس دردناکی به همراه دارد؛ تکرار که بشود، بی اعتمادی هم دارد. عصبانی و تحقیرشده که هستیم، لازم است ناامید و خسته هم بشویم؟

حرف نزنید؛ بروید انتقام بگیرید؛ هر وقت انجام شد، اعلام کنید؛ ما دست و بازوی شما را هم می‌بوسیم. شما ستون اعتماد و احساس امنیت و اقتدار ما هستید؛ اینکه گلایه می‌کنیم، از این روست که از کوچکترین ترکی بر این ستون بیم داریم. شما هم این بیم را داشته باشید!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در استان فارس اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است.

به گزارش ایران، وی افزود: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت فرد ناشناس در کمترین زمان ممکن کشف و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی ۳۱ ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد، انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد.

وی تاکید کرد: بنابراین می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • سرقت برای انتقام!
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست