Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون فوتبال در سخنان آغازین مجمع عمومی فدراسیون به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند در ابتدا گفت: اصلاح اساسنامه کار سختی بود و با درایت وزارت ورزش و کمک‌هایی که صورت گرفت، اساسنامه به تایید رسید و ما در همه فدراسیون‌ها شاهد بودیم که وزیر ورزش عضو مجمع است، اما وزیر محترم ورزش برای حل مشکل اساسنامه شخصاً کمک کردند و پس از خروج وزیر از مجمع، این مشکل با فیفا حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای تشکر از سلطانی فر و وزارت ورزش است.

وی افزود: از طرفی برخی سعی داشتند کارشکنی کنند تا اساسنامه به تایید نرسد که با وجود این کارشکنی‌ها اساسنامه به تایید فیفا رسید. پیش از مجمع نیز آماری از اعضای مجمع در خصوص تایید اساسنامه گرفتیم که نظرها مثبت است و آمار بی نظیری در این خصوص کسب کردیم. با تایید اساسنامه یک اتفاق ماندگار در فوتبال کشور رقم خواهد خورد. از همکارانمان در فیفا و AFC هم باید تشکر کنیم. ان شاالله با تصویب اساسنامه، انتخابات فدراسیون را برگزار کنیم. ارزیابی بسیار مثبت و حمایت قاطع از اساسنامه را داشتیم که بی نظیر بود. در سال ۱۳۹۰ هم ندیدیم اساسنامه‌ای تصویب شود. آمار ارزیابی فعلی ما بیش از ۹۵ یا ۹۶ درصد است که اساسنامه را تایید کرده‌اند. این نشان می‌دهد اساسنامه‌ای خوب و مثبت و ماندنی خواهد بود. ان شاءالله تمام بندهای اساسنامه را اجرا کنیم.

بهاروند تصریح کرد: در سال ۹۸-۹۹ فوتبال اکثر کشورها تعطیل بود ولی ما از معدود کشورهایی بودیم که همه مسابقات را برگزار کردیم که در منطقه منحصر به فرد بود. فوتبال یک الگو برای تمام ورزش‌ها مشخص شد. سال گذشته هیچ فدراسیونی مسابقه برگزار نکرد ولی امسال همه فدراسیون‌ها در حال برگزاری مسابقات هستند.  خوشبختانه تا الان اتفاقی رخ نداده است. جای تشکر از هیات‌ها و باشگاه‌ها وجود دارد که برای برگزاری مسابقات کمک کردند.

بهاروند با اشاره به برگزاری اردوهای ملی تاکید کرد: تا به حال پیگیری‌های فدراسیون و بخصوص مهدی تاج به عنوان نایب رئیس AFC برای وصول مطالبات از فیفا و کنفدراسیون آسیا نتیجه نداشت. فدراسیون‌ها و فوتبال مستقل هستند و فیفا نباید تحت تاثیر یک کشور برای تحریم باشد.

حیدر بهاروند با تاکید بر اینکه ملاک برگزاری انتخابات فقط اساسنامه جدید است، گفت: چون اساسنامه تایید نشده بود اجازه برگزاری انتخابات فدراسیون نبود. بعد از این مجمع، تاریخ و زمان برگزاری انتخابات مشخص می‌شود. ملاک ما برای برگزاری انتخابات فقط همین اساسنامه خواهد بود و موظف هستیم بر اساس آن انتخابات را پیش ببریم. ملاک فقط اساسنامه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه

ژویوآن به جرم دریافت ۸۱ میلیون یوان رشوه، گناهکار شناخته شده است. 

چن ژویوآن، رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین، به جرم رشوه‌خواری با حکم زندان مادام العمر مواجه شد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، جرم ژویوآن دریافت ۱۱ میلیون دلار رشوه بوده است. خبر محاکمه او در حالی منتشر می‌شود که شی جین پینگ، رییس جمهور کشور چین، در تلاش است تا با فساد پهن دامنه در کشورش مبارزه کند. گفته می‌شود تحقیقات از ۱۲ مربی دیگر نیز در همین راستا ادامه دارد. 

جرایم ژویوآن بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به وقوع پیوسته است و دادستانی می‌گوید که او در ازای امضای قراردادهایی خاص و برنامه‌ریزی برای رویدادهای ورزشی، پول و اقلام ارزشمند دیگری را دریافت کرده است. 

چین در تلاش است تا با فساد موجود در ورزش، ارتش و نظام بانکداری کشور خود مقابله کند. بر طبق گزارش رسانه‌های این کشور، سه مقام فوتبالی دیگر با احکامی بین ۸ تا ۱۴ سال تحمل زندان، جریمه شده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!