Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:44:32 GMT

«پرویز پورحسینی» در کنار همسرش آرام می گیرد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۲۵۳

«پرویز پورحسینی» در کنار همسرش آرام می گیرد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پورنگ پورحسینی فرزند مرحوم پرویز پورحسینی در صفحه شخصی خود درباره اطلاع رسانی مراسم پدر خود گفت: پدر طی روزهای آینده در کنار مادری که استاد هنر عشق ورزیدن خواهد بود آرام خواهد گرفت.

از همه عزیزان تشکر می کنیم و متاسفیم که در این شرایط نمی توانیم به شکلی مطلوب پاسخ گوی مهر و لطفتان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تمامی دوستان اقوام خواهش می کنیم که در مراسم خاکسپاری پدر شرکت نکنند.

ایران عزیز ما روزهای پردرد و دشواری را می گذراند و از شما خواهش می کنیم با رعایت ملاحظات خاص این روزها به کادر درمان برای عبور از این بحران کمک نمایید.

پا پس از عبور از این روزهاس دشوار و محتملا در هشتادمین زادروز پدر گرد هم خواهیم آمد و بزرگداشتی شایسته وجود نازنین او و هنری که دلبسته آن بود برگزار خواهیم نمود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا پورحسینی بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید

به گزارش جماران؛ قیس قریشی تحلیلگر مسائل خاورمیانه در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

به عنوان یک شهروند ایرانی که در حد خودم کنار کشورم ایستادم از مسئولین بالادستی خواهش میکنم، التماس میکنم، حاضرم به دست و پاشون بیوفتم که در این شرایط کشور دست از این رفتار های حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان اونم درست در شرایطی که ایران دست بالا را در منطقه پیدا کرده و موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده بردارید .

التماستون میکنم پس از این دستاوردهای راهبردی و سرنوشت ساز یک هواپیمای اوکراینی و مهسا امینی دیگه نسازید و ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید.

والله تو زندگیم به دست کسی جز پدر و پدربزرگم نیوفتادم ولی حاضرم هرجایی برم و هر طور التماس و خواهش کنم.

به والله این خط صهیونیست است!

 

 

دیگر خبرها

  • عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها آنهم با جوانان خودمان بردارید /ثمر و محصول خون شهدا رو هوا نکنید