Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری یزد در پیام محمدعلی طالبی آمده:بار دیگر ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده و یکی از فرزندان برومند و دانشمند برجسته و نخبه دفاعی کشور، شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده را به شهادت رساندند و چهره خشن و کریه تروریسم بین المللی را به نمایش گذاردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"ترور ناجوانمردانه آن شهید بزرگوار که مسئولیت خطیر ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را نیز بر عهده داشت، سند دیگری بر مظلومیت انقلاب اسلامی و رسوائی دشمنان این مرز و بوم بود که اراده ملت رشید ایران را در پیمودن راه آن دانشمند فرزانه مضاعف کرد."

وی در این پیام افزوده: شهادت این قهرمان علمی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف، جامعه علمی کشور ، نیروهای مسلح و به ویژه خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن انسان وارسته علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می نمایم.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها تروریسم یزد محمدعلی طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم یزد محمدعلی طالبی تروریسم یزد محمدعلی طالبی اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر

هم‌زمان با ۲۹ فرودین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش اقتدار لشگر ۱۶ زرهی قزوین و نیروهای مسلح برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هم‌زمان با 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه اقتدار لشگر 16 زرهی استان قزوسن با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضا شورای تامین استان قزوین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

میدان رژه مملو از مردمی بود که برای دیدن این افتخارات نظامی نیروهای مسلح منتظر آغاز مراسم رژه بودند.

سرانجام تجهیزات نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین پشت به پشت در خیابان‌ها به راه افتاد تا گوشه‌ای از اقتدار و توان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رخ بکشد.

در این مراسم با شکوه تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، این مراسم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر
  • رژه نیروهای مسلح یگان های تیپ ۲۶۴ارتش در سلماس