Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنان انقلاب و نظام مطمئن باشند که با ترور دانشمندان هسته ای ما راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: آنچه که از ابتدای انقلاب تا الان در بحث ترورها می بینیم، حکایت از این دارد که دشمن اصلی انقلاب یعنی صهیونیست ها و آمریکایی ها به دنبال این بودند که مغزها متفکر، ایده ساز و ایده پرور را ترور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علتش نیز این است که آنها فکر می کنند با ترور این انسان های بزرگ که صاحب ایده و تفکر هستند، می توانند جلوی رشد علمی و پژوهشی در کشورها را بگیرند.

 

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا دانشمندان و مغزهای متفکر و صاحب ایده می توانند کشورها را از بن بست خارج کنند و با ارایه برنامه های جامع، کامل و آینده سازی تمامی نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند. در بحث برنامه هسته ای آنچه که امروز دشمن به دنبال آن بود، عدم تحقق منویات و اهدافی است که نظام در بحث انرژی هسته ای داشت اما خوشبختانه دانشمندان فرهیخته و توانمند هسته ای ما توانستند دشمن را در نقشه هایش ناکام کنند.

 

وی بیان کرد: دشمن فکر می کرد با مذاکره برجامی می تواند ما را از دسترسی به دانش هسته ای باز بدارد اما دیدند که با حضور دانشمندان هسته ای هرگز نمی توانند به این اهداف خود برسند و به همین دلیل دست به ترور دانشمندان هسته ای در یک دهه اخیر زده اند.

 

نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنها می خواهند با ترور این دانشمندان کشور را از ایده ها و اندیشه های این دانشمندان محروم کنند در حالی که خون این شهیدان مایه برکت و تعالی نظام و انقلاب خواهد بود و ما دارای نخبگان بسیاری هستیم و آنها نمی توانند با شهادت دانشمندان هسته ای ما راه به جایی ببرند.

 

وی گفت: شهید فخری زاده را به دلیل جایگاه و اثرگذاری ای که در وزارت دفاع و بحث تحقیقات هسته ای ما داشت، مورد هدف قرار دادند و قطعا این ضایعه بزرگ برای نظام و انقلاب ماست. از دست دادن این دانشمندان بزرگ که صاحب ایده و برنامه هستند، برای انقلاب و نظام ضایعه است اما دشمنان بدانند که با این اقدامات به اهداف شان نخواهند رسید

 

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام دشمنان گفت: ما از مسئولان انتظار داریم که ضمن حفاظت و حراست از دانشمندان هسته ای و نیروهای اثرگذار، انتقام خون این دانشمندان را از مجریان ترور بگیرند تا این اقدام درس عبرتی باشد برای دشمنان نظام و انقلاب.

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور تروریسم تروریست مجلس شورای اسلامی دانشمندان هسته ای هسته ای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم

حمید نوری گفت: وعده صادق ثابت کرد تا وقتی که با زبان زور با ما حرف می‌زنند باید با زبان زور با آن‌ها صحبت کنیم در غیر این صورت این زور ادامه دار است.

مجید نوری، فرزند حمید نوری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون جزئیات دستگیری و اتهامات پدرش، همچنین آخرین اخبار از وضعیت حمید نوری اظهار داشت: جاسوسی از رژیم صهیونیستی چند سال پیش در ایران دستگیر می‌شود و در دادگاه اعتراف می‌کند در به شهادت رساندن دانشمندان ما نقش داشته و به اشد مجازات محکوم می‌شود. این جاسوس در سوئد زندگی می‌کرده و استاد دانشگاه این کشور بوده، ولی سوئد اجازه اقامت نمی‌دهد، ولی پس از دستگیری، رژیم صهیونیستی می‌گوید باید اقدامت بدهی و کار را دنبال کنی، برای همین سوئد برای حل پرونده این جاسوس ماجرای حمید نوری روی می‌آورند. الان سوئدی‌ها به شدت دنبال این هستند باید تبادل پدرم با جاسوس رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد. ولی ظلمی که کردند باید پاسخگو باشند و باید جبران کنند. پدرم بار‌ها گفته که راضی نیستم با فردی که جاسوس بوده و دستش به خون دانشمندان هسته‌ای ما آغشته بوده مبادله شوم؛ من بی گناه هستم.

نوع برخورد سوئدی‌ها با پدرم، از بدترین رفتار‌ها با یک بازداشتی و زندانی در طول تاریخ قضایی دنیاست

نهایت سمت پدر من منشی دادیاری بوده است. سفر آخر به سوئد، پانزدهمین سفر پدرم به کشور‌های اروپایی بوده است. سوئد با آن هم ادعا، تا ۸ ماه به پدرم هیچ اجازه‌ای برای ارتباط با خانواده خود نداد در صورتی که قانونا ۴۸ ساعت است. اگر ماجرای دستگیری پدرم و عدم ملاقات و ارتباط با خانواده طی ۸ ماه در ایران اتفاق می‌افتاد در بوق و کرنا می‌کردند. سوئد به هیچ وجه صلاحیت بررسی پرونده پدرم را ندارد.

سوئد در یک قمار اشتباه آبروی خود را برد

دادگاه سوئد به ما اجازه نداد هیچ شاهدی حضوری یا آنلاین در دادگاه شهادت بدهد. دادگاه پدرم در سوئد فرمایشی بود. سوئدی‌ها و منافقین چندین بار من را تهدید کردند می‌گفتند که هیچ حق حمایتی از پدرت نداری و باید علیه او شهادت بدهی. منافقین، چون یک فرقه هستند هیچ ابایی از تهدید و علنی گفتن ترور ۱۷ هزار ایرانی ندارند، ولی تعجب من از دولت سوئد است.

دست همه فرماندهان و تصمیم‌گیران عملیات «وعده صادق» را می‌بوسم/چرا حکم جاسوس سوئدی اجرا نمی شود؟

هفته پیش پاسخ سختی به جنایات رژیم صهیونیستی دادیم. با کسی که به هیچ وجه زبان منطق را نمی فهمد و کار او فقط جنایت و کودک کشی و حمله به مناطق مسکونی است نمی توان با زبان منطق و دیپلماسی صحبت کرد؛ این کارفرما از طریف نیابت خود در پرونده پدرم ایفای نقش می کند. تا وقتی که با زبان زور با ما حرف می زنند باید مثل هفته پیش با زبان زور با آنها صحبت کنیم در غیر این صورت این زور ادامه دار است. عجیب است که فردی که برای آن ها جاسوسی کرده است و باعث به شهادت رساندن فرزندان عالم ما شده است و حکمش اشد مجازات است؛ محکومیتش اجرا نمی شود. در صورتی که پدر که من بعد از آن جاسوس دستگیر شده است، در حال گذراندن محکومیتش است. در اینجا سوئدی ها خیلی صریح به ما می گویند که مشخص است جرات و جسارتی که ما در برخورد با پدر تو داریم را شما ندارید. ما خیلی بابت این موضوع ناراحت هستیم، که اگر این فرد اعتراف به جاسوسی کرده است و به اشد مجازات محکوم شده است چرا پس از گذشت دو سال حکم اجرا نمی شود.

دیگر خبرها

  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • لشکریان غیبی خدا در مبارزه با دشمنان
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به دین و حجاب کنید