Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: موضوع ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان امروز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرتپور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: تکلیف ما با رژیم صهیونیستی مشخص است. این اقدام نیز خود واقعی صهیونیست ها و دولت تروریستی آمریکا و روح خیانتکاری صعودی ها را بیش از پیش برای جهان نمایان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت امریکا در واپسین روزهایش خود، چهره واقعی و در پس پرده امریکا را به نمایش گذاشته است.

نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: من معتقدم که در پس این اتفاق ها باید جریانات سیاسی کشور به یک واگرایی ملی برسند، باید در برابر دشمن یکدست باشند. نه اینکه یکسری سخنان غیر کارشناسی وغیر دقیق باعث ایجاد اختلاف در کشور شوند.

وی اضافه کرد: اخلاق همان چیزی است که دشمن از ما میخواهد و ما نباید به آن دامن بزنیم.

حضرتپور تاکید کرد: سیاست خارجی کشور برآیندی از نظر مجموعه یا اکثریت مسئولین کشور است.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق علاوه بر بحث انتقام که قطعی است، وزارت خارجه و قوه قضائیه باید مسئله را در عرصه حقوقی و بین المللی نیز پیش ببرند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: از آنجایی که اساس برنامه هسته ای کشورمان یک حرکت ملی، جهادی و اعتقادی است، بر عکس کشورهای دیگر دانشمندان ما مرتبا آموخته ها و دست اورد های خود را در میان دانشمندان جوان تکثیر میکنند و قطعا حرکت کشور کند نخواهد شد، برعکس سرعت نیز خواهد گرفت. با این وجود فقدان این عزیزان برای مجموعه پژوهشگران بسیار زجر اور است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع