Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@13:57:15 GMT

الزام همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمات

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۳۸۸

الزام همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمات

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به ارائه تازه ترین وضعیت بیماری و همچنین اعمال محدودیت ها و پروتکل ها در کشور پرداخت.

قدس آنلاین: علیرضا رئیسی، در ارتباط زنده با شبکه خبر، به جزئیات جلسه صبح شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در این جلسه گزارشی از روند درمان بیماران کرونایی و اقدامات ۹ ماه گذشته، ارائه و تحلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند مطلوب مراقبت از بیماران در بیمارستان ها طی ماه های گذشته که با بیماری کرونا مواجه بوده ایم، افزود: بعد از اعمال تعطیلی های دو هفته ای، مردم در رعایت پروتکل ها و محدودیت ها بسیار خوب عمل کردند و باعث شدند وضعیت شهرها تغییر کند.

رئیسی با اعلام اینکه از ۱۶۰ شهر و شهرستان قرمز وضعیت ۱۴۵ شهر رو به کاهش است، گفت: در خصوص ۸۹ شهر قبلی، به جز دو شهر همه از حالت قرمز خارج شده و نارنجی یا زرد شده اند.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در ارتباط با وضعیت مرگ و میرهای کرونایی در کشور، افزود: وضعیت آمار فوتی ها دو تا سه هفته دیگر نمایان خواهد شد. با توجه به اینکه ورودی به بیمارستان ها کم شده است، انتظار می رود آمار فوتی ها نیز کم شود.

وی تاکید کرد: نکته ای که نباید دوباره فریب بخوریم این است که فکر نکنیم دیگر کار خاصی نکنیم. باید همچنان، ماسک بزنیم و فاصله گذاری را جدی بگیریم.

رئیسی گفت: مردم باید از حضور در مراسم ها به ویژه در فضاهای بسته خودداری کنند. با توجه به سرد شدن هوا و کاهش تهویه، این وضعیت می تواند برای شیوع بیماری بسیار موثر باشد.

وی با اعلام اینکه میزان تست ها تا پایان این ماه به روزی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار مورد خواهد رسید، افزود: با توجه به سامانه رصد آزمایش ها، در ۴ روز اخیر از حضور ۱۷۴۸ نفر مثبت کرونایی که قصد سفر هوایی داشتند، جلوگیری شد.

رئیسی بر الزام همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت تاکید کرد و گفت: با کارت ملی، اگر آزمایش فرد مثبت باشد، قابل چک کردن است.

وی با اعلام اینکه ادارات دولتی همه تعطیل هستند مگر اینکه الزامی به حضور بعضی از نیروها باشد، افزود: سامانه و برنامه ای داریم که بر همین اساس، دوشنبه همین هفته مجدداً وضعیت شیوع بیماری در شهرهای قرمز رصد خواهد شد و اگر همچنان قرمز باشند محدودیت ها ادامه خواهد داشت و اگر تبدیل به نارنجی یا زرد شده باشند، مطمئناً نحوه محدودیت ها تغییر خواهد کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا علیرضا رئیسی محدودیت های کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب دنیا از الزام‌آور نبودن قطعنامه آتش بس سازمان ملل در غزه

ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با بیان اینکه الزام‌آور نبودن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر برقراری آتش بس فوری در غزه جهان را در بهت و تعجب فرو برد، افزود: همه فسادها و گرفتاری‌های عالم زیر سر آمریکایی‌هاست.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز «جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان که با حضور مردم روزه دار در مصلای بزرگ وحدت برگزار شد، اظهار کرد: در تقویم کشورمان، ۱۰ فروردین ۱۳۴۰ سالگرد پیوستن «آیت‌الله سید حسین طباطبایی بروجردی (ره)» به لقاءالله است.

وی با بیان اینکه این عالم فرهیخته از مخالفان حکومت رضاخانی بود، ادامه داد:‌ ایشان سال‌ها در نجف اشرف به تحصیل پرداخت و سپس به کشور بازگشت و در طول زندگی خود مرجع شیعیان جهان اسلام در آن دوران بود و به همین دلیل یکی از شخصیت‌های وارسته به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه یکشنبه ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» است، ادامه داد: در نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم با رأی عجیب و غیرقابل باور خودشان اتفاقی منحصربفرد را در دنیا رقم زدند که نشانگر علاقه درونی آنها به امام خمینی (ره) و انقلاب بود.

وی با اشاره به برخی تحلیل‌های شخصیت‌ها و سیاست‌مداران جهان در خصوص امام خمینی (ره)، افزود: این شخصیت برجسته که سیدی روحانی با اعتقادات معنوی بود، تحولی بزرگ را در دنیا به وجود آورد و به همین دلایل این روز برای ملت ایران نیز بسیار با اهمیت است.

وی در ادامه از آغاز لیالی قدر از امشب و اهمیت این شب‌ها در نزد مؤمنان سخن گفت و خاطرنشان کرد: دستور قرآن است که می‌گوید در شب قدر درهای بسته باز می‌شود.

آیت‌الله نورمفیدی با تفسیر و تبیین سوره‌هایی از کلام‌الله مجید در خصوص شب‌های قدر، گفت: دعا و التماس در این شب‌ها برای بشر بسیار حائز اهمیت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به اتفاقات و جنایت‌های رژیم غاصب صهونیستی در نوار غزه اشاره کرد و یادآور شد: این برای جهان جای تعجب دارد که پس از مدت‌ها قطعنامه‌ای برای آتش‌بس فوری در نوار غزه اعلام شود ولی این رژیم کودک کش برای اجرای مفاد این قطعنامه ملزم نشده است.

امام جمعه گرگان همه فسادها و گرفتاری‌های عالم را زیر سر آمریکایی‌ها دانست و تصریح کرد: اگر حمایت‌های آمریکا نباشد، «اسرائیل» چیزی نیست و امیدواریم خداوند متعال همه ملت‌های جهان را از شر این رژیم در امان نگه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعجب دنیا از الزام‌آور نبودن قطعنامه آتش بس سازمان ملل در غزه
  • الزام استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب برای صدور پایان کار
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • دو نکته حقوقی از زبان وکیل ملکی: الزام به تنظیم سند رسمی و خلع ید
  • روسیه: قطعنامه آتش‌بس غزه برای همه طرف‌ها الزام‌آور است
  • ۶ سوال درباره قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است