Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شاه حسینی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان با بیان اینکه تا کنون هیچ رصد و پایشی از توانمندی بانوان استان سمنان صورت نگرفته است گفت: رصد کاملی از توانمندی زنان و خانواده های استان سمنان برای توسعه مشاغل خانوادگی و کسب و کارهای خرد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: مشاغل خانوادگی و کسب و کارهای خرد و پایدار یکی از اهداف دفتر امور زنان و خانواده است، که موضوع اشتغال و توانمند سازی بانوان و خانواده های هم استانی یکی از اثر گذارترین عوامل در افزایش نرخ ازدواج و جوانان خواهد بود.

انتهای پیام / گ 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاغل بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ۱۶ میلیاردی به مشاغل خانگی در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی داود عباسی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مرند با بیان اینکه این شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی رتبه اول استان را دارد، گفت: میزان تحقق پرداختی تسهیلات بانکی برای مشاغل خانگی در شهرستان مرند در سال گذشته ۱۳۸ درصد بوده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان مرند، مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود، در حالی که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

فرماندار مرند با اشاره به راه اندازی چندین واحد تولیدی بزرگ در شهرستان، طی ماه‌های آینده عنوان کرد: کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش بینی کرده اند که طی سال جاری، نرخ بیکاری شهرستان مرند تک رقمی خواهد شد.

عباسی به پیشرفت محسوس صنعت فرشبافی در شهرستان مرند طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: برای ادامه روند پیشرفت فرشبافی و رقابت در بازار‌های فروش، نیاز اصلی به ایجاد خط تولید نخ در شهرستان ااست که باید از تمامی سرمایه گذاران این بخش حمایت و پشتیبانی شود.

دیگر خبرها

  • به رنگ حمایت و همدلی در خانواده
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • نقش و اهمیت بانوان در سینمای ایران
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد
  • بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • تسهیلات ۱۶ میلیاردی به مشاغل خانگی در مرند
  • توسعه کسب‌وکارهای کوچک ‌و متوسط با رویکردی نوین، راهکار تحقق شعار سال