Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات امروز لیگ فوتبال اروپا و بازگشت مایک تایسون بوکسور مشهور آمریکایی  تیتر اصلی روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز هستند.

این روزنامه‌ها به درخشش بازیکنان جوان در بارسلونا، حضور دنی کارواخال در لیست غایبان تیم فوتبال رئال مادرید و توافق  باشگاه بارسلونا با بازیکنان خود برای کاهش حقوق پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه درباره بازگشت مایک تایسون بوکسور معروف آمریکایی به رینگ بوکس نوشت: "تایسون بازگشت"

مارکا همچنین به مهم‌ترین دیدار‌های لالیگا امروز  توجه داشت و در مورد مسابقه رئال مادرید و آلاوز نوشت: "دنی کارواخال بازیکن دیگری است که زیدان برکت حضورش را از دست می‌دهد" و درباره بازی والنسیا و اتلتیکو مادرید نوشت:  "با اوبلاک"

روزنامه اسپرت

این روزنامه  با تمرکز روی ستاره‌های جوان باشگاه بارسلونا مانند آنسو فاتی و پدری، نوشت: "بچه‌های طلا"

اسپرت همچنین در مورد  ساموئل اومتیتی نوشت: "آخرین فرصت برای امتیتی" و در مورد کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا نوشت: "توافق بارسلونا با بازیکنان برای کاهش و به تعویق انداختن حقوق"

این روزنامه به بازی رئال مادرید و آلاوز علاقه‌مند بود و نوشت: "کارواخال به لیست غایبان رئال مادرید پیوست"

روزنامه موندو دپورتیو 

این روزنامه به اعلام یک دقیقه سکوت در استادیوم‌های فوتبال جهان به احترام درگذشت  دیگو مارادونا متمرکز شد و نوشت: "سکوت شماره ۱۰"

موندو دیپورتیو همچنین در مورد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا و برنامه‌های نامزد‌ها برای این انتخابات نوشت: "نیمار و هالاند موضوعات انتخابات هستند"

این روزنامه همچنین به برجسته‌ترین دیدار‌های روز شنبه لالیگای اسپانیا مانند رئال مادرید برابر آلاوز و والنسیا برابر اتلتیکو مادرید پرداخت.

روزنامه آ اس

این روزنامه با تمرکز روی ستاره نروژی دورتموند ارلینگ هالند نوشت: "Haaland: کالای لوکس"

آ اس همچنین در مورد مسابقه آلاوز و رئال مادرید در لالیگای اسپانیا نوشت: "آلاوز در ماراتن با رئال مادرید، ۹ مسابقه در ۳۳ روز"

این روزنامه همچنین به بازی والنسیا برابر اتلتیکو مادرید و کاهش حقوق بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا توجه کرد و نوشت: "بارسلونا ۱۷۲ میلیون یورو حقوق بازیکنان را کاهش می‌دهد"

این روزنامه همچنین درباره بازگشت دوباره مایک تایسون به رینگ بوکس تیتر زد.

روزنامه انگلیسی Mirror Sport

این روزنامه با تمرکز روی دیدار تاتنهام و چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلیس و دیدار مورینیو با ستاره سابق خود فرانک لمپارد نوشت: "بانک لمپارد"

میرر همچنین در مورد پیروزی ۲ بر صفر نیوکاسل مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر تیتر زد.

روزنامه ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه به شکست‌های اینترمیلان و تأثیر آن بر  آنتونیو کونته سرمربی این تیم متمرکز شد و نوشت: "آنتونیو کونته محافظ ژانگ است"

گازتا همچنین به مسابقه یوونتوس با بنونتو علاقه نشان داد و نوشت: "پیرلو در برابر دوستش فیلیپو اینزاگی و بدون رونالدو "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی عناوین روزنامه ها اخبار ورزشی همچنین در مورد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی