Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا به قدری نا امید کننده بوده است که اکثر رسانه‌های لاتین زبان به اخراج زود هنگام این مربی از این تیم پرداخته اند.

در جدیدترین گزارش رسانه مارکا در مورد اخراج کی روش اظهار کرد، به گفته اين رسانه این مربی در بخش دفاع بی نهایت ضعیف عمل کرده است و دیدار آخر کلمبیا برابر اکوادور و نتیجه باخت ۶ بر یک گواه این اتفاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه اینکه ۲ میلیون یورو رقم دستمزد کی روش است که فدراسیون فوتبال کلمبیا با وجود اینکه در تهیه این پول دچار مشکل شده است، اما نمی‌خواهد روی متولد کشور موزامبیک شرط بندی کند.

به گفته این رسانه ادامه کار با کی روش ریسک بزرگی است که روسای فدراسیون فوتبال کلمبیا آن را به جان نمی‌خرند و به زودی ممکن است کی روش منزوی که به غیر از یک پست اینستاگرامی درباره شرایط خود حرفی به میان نیاورده است، از سمتش اخراج شود.

بيشتر بخوانيد

جانشین کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا کیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کلمبیا فوتبال کلمبیا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان و فدراسیون فوتبال آلمان چند روز پیش اعلام کردند که همکاری خود را تا پایان جام جهانی 2026 ادامه خواهند داد. این مربی پس از جام ملت‌های اروپا در تابستان امسال به کار با تیم ملی ادامه می‌دهد و تا 2026 خواهد ماند. این در حالی است که گفته می‌شد بایرن می‌خواهد او را برگرداند.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، تصمیم ناگلزمان برای تمدید قراردادش با آلمان را درک می‌کند و از بایرن به‌خاطر کنار گذاشتن او در مارس 2023 انتقاد کرد: «دوست داشتم ناگلزمان به بایرن مونیخ بازگردد، اما تصمیم او را درک می‌کنم.»

ماتئوس در ادامه گفت: «او می‌خواهد یک قهرمانی اروپا را کسب کند و سپس تجربه بزرگ یک جام جهانی را نیز به دست بیاورد. من ناگلزمان را درک می‌کنم و فکر می‌کنم فوق‌العاده است که او با تیم ملی ادامه دهد.»

ماتئوس با انتقاد از اخراج او از باشگاه مونیخی گفت: «اگر من رئیس بایرن بودم، هرگز ناگلزمن را اخراج نمی‌کردم. کاش هرگز این اتفاق نمی‌افتاد. آنجا همه کاملاً از یولیان حمایت نمی‌کردند و او احتمالاً این را می‌دانست.»

ماتئوس معتقد است که گزینه‌های مطلوب برای تصاحب نیمکت بایرن مونیخ، رالف رانگنیک (مربی فعلی اتریش) و راجر اشمیت (بنفیکا) هستند. البته اگر آنها می‌خواهند مربی آلمانی بیاورند. اما اگر زبان در اولویت نیست، او اونای امری را انتخاب می‌کند.

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد