Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش باران از روز گذشته در نقاط مختلف استان فارس گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان به شهرستان نورآباد ممسنی مربوط بوده است که ۵۶.۵ میلی‌متر میزان بارش در منطقه ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس افزود: بارش ۴.۲ دهم میلی‌متر باران در شهرستان شیراز ثبت شده و میزان بارش باران شهرک گلستان شیراز نیز ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ دهم میلی‌متر باران گزارش شده است.

قطره سامانی با بیان اینکه شهرستان نورآباد ممسنی با ۵۶.۵ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته است افزود: بوانات با ۸ دهم میلی‌متر کمترین میزان بارش‌ها را طی این بارش اخیر داشته است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به میانگین میزان بارش باران در استان فارس در سال زراعی جاری گفت: تاکنون ۴۱.۱ دهم میلی‌متر میزان بارش گزارش شده است که پیش‌بینی می‌شود در مدت مشابه سال گذشته با افزایش بارندگی روبه‌رو باشیم.

کد خبر 5082463

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی فارس شیراز ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف آمار کرونا کمک مومنانه محسن فخری زاده گرگان بارش باران بوشهر بسیج دهم میلی متر بارش باران میزان بارش استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح نارنجی، اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، بارش‌های رگباری و بهاری در استان شدت می‌گیرد و موجب بارش رگباری باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و در برخی مناطق تگرگ می‌شود.

او تاکید کرد: بارش رگباری در مدت زمان کم می‌تواند با مقدار زیاد باشد. 

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برای مناطقی از استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه شمالی و در شهرستان‌های آباده، بیضا، اقلید، بوانات، خرم بید (صفاشهر)، سرچهان، بختگان، استهبان، نی ریز و داراب پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: این سامانه در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه همه نقاط استان و شیراز را فرا می‌گیرد. 

حقیقت افزود: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب، احتمال طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، صاعقه و سقوط اشیاء بدون مهار از ارتفاعات است، توصیه می‌شود: در تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سفر‌های برون شهری، جابجایی عشایر، فعالیت‌های کوهنوردی و کار در ارتفاع احتیاط شود.

او بیان کرد: همچنین از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب، کانال‌ها و آب رو‌ها لایروبی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد