Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@20:06:07 GMT

ازدحام در پارک‌های اهواز در وضعیت قرمز کرونا

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۴۸۵

ازدحام در پارک‌های اهواز در وضعیت قرمز کرونا

بیش از دو ماه از بازگشت استان خوزستان به وضعیت قرمز کرونا می‌گذرد. محدودیت‌های جدید و تعطیلی برخی مراکز عمومی اعم از رستوران‌ها، نماز جمعه، مراکز آموزشی و ورزشی، از ۹ مهر ماه در استان دوباره آغاز شده است. در همین رابطه ستاد مدیریت کرونا در خوزستان، تعطیلی پارک‌ها و شهربازی‌ها را نیز مصوب کرده است. این در حالی است که بزرگ‌ترین پارک و تفرجگاه‌های اهواز در ساحل کارون، در غیاب نظارت‌های جدی مسئولان، هنوز مرکز تجمع شهروندانی است که بی‌توجه به هشدارها، دورهمی‌های خود را دوباره از سر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارک‌های ساحلی اهواز در طول رودخانه کارون، هر سال با خنک شدن هوا مرکز تفریح و تجمع شهروندان است. امسال اما با شیوع ویروس کرونا، این دومین باری است که با دستور تعطیلی پارک‌ها در خوزستان، چراغ‌های این محل نیز خاموش می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا کرونا پارک اهواز سبک زندگی پارسی خبر پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اصغر اسدالهی اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان