Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-25@13:57:46 GMT

افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۶۳۰

افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در هرمزگان

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فواد حمزوی گفت: در هشت ماه امسال،  ۵ هزار و ۶۳۹ علمک گاز در شهرستان‌های برخوردار از گاز طبیعی مانند بندرعباس، رودان، بندر خمیر، بستک، حاجی‌آباد، پارسیان و قشم نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از این تعداد علمک نصب‌شده در استان در هشت ماه امسال، ۴ هزار و ۲۵۱ علمک در مناطق شهری و هزار و ۳۸۸ علمک در مناطق روستایی بوده که با مقایسه این ارقام با هشت ماه سال ۹۸، شاهد افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی نصب علمک گاز در مناطق شهری و روستایی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان ادامه داد: این مقدار افزایش نشان‌دهنده عزم شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی برای بهره‌مندی مردم از این نعمت الهی برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغال‌زایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار است.

حمزوی همچنین عنوان کرد: در طول سال‌های اخیر اشتراک‌پذیری گاز توسط شهروندان از دغدغه‌های شرکت گاز استان بوده است و هزینه فراهم‌ کردن زیرساخت‌ها و گازرسانی به این مناطق نسبت به هزینه انشعابی که شهروندان پرداخت می‌کنند، بسیار متفاوت است. این در حالی است که شرکت گاز برای نصب هر علمک برای خانه یا مجتمع، چند برابر هزینه می‌کند و نصب آن کاملاً رایگان است و مشترکان هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وی گفت: امید است با گازدار شدن سایر شهرها و روستاهای هرمزگان و استفاده مردم از این نعمت الهی، شاهد سلامت و بهداشت آنان و کاهش رفت و آمد غیرضروری مردم برای تعویض سیلندر گاز به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان یادآور شد: با در نظر گرفتن تعداد علمک‌های نصب‌شده امسال، مجموع انشعاب‌های نصب‌شده در استان به بیش از  ۲۶ هزار علمک گاز رسیده که حدود ۲۱ هزار علمک در مناطق شهری و ۵ هزار و ۳۰۰ علمک در مناطق روستایی نصب شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گازرسانی شرکت گاز استان استان هرمزگان علمک در مناطق علمک گاز نصب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان