Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار امروز والنسیا و اتلتیکو مادرید فراتر از یک بازی ساده سه امتیازی است. لالیگا امروز شاهد یکی از دیدارهای بزرگ فصل خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، امروز دو تیمی در لالیگا به مصاف هم می‌روند که در 20 سال گذشته تنها تیم‌هایی هستند که به جز رئال مادرید و بارسلونا قهرمان لالیگا شده اند. والنسیا و اتلتیکو مادرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمانی که دیگو سیمئونه در ژانویه 2011 سرمربی اتلتیکو مادرید شد والنسیا تنها تیمی بود که می توانست دو غول سنتی فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا را در تلاش برای فتح جام قهرمانی با چالش مواجه کند. اما سیمئونه با این هدف به اتلتیکو پیوست که این تیم را به جایگاهی در خور تاریخ و جایگاهش برگرداند. در زمان از راه رسیدن سیمئونه تیمش در رتبه جدول قرار داشت و با والنسیای سوم جدولی 13 امتیاز فاصله داشت. هدف سیمئونه رسیدن به جایگاه والنسیا در جدول بود و به این هدف رسید.

 

 

در فصل 2013-2014، سیمئونه تیمش را قهرمان لالیگا کرد تا به هدف خود برسد. به این ترتیب اتلتیکو و والنسیا به تنها دو تیمی تبدیل شدند که در بیست سال اخیر به جز رئال و بارسا قهرمان اسپانیا شده اند. هر دو تیم می‌دانند فصل جاری لالیگا یکی از جذاب ترین فصل‌های اخیر برای تیم‌هایی به جز رئال و بارسا است چرا که هیچکس نمی‌تواند از هم اکنون تکلیف قهرمانی را مختص یکی از این دو غول سنتی بداند.

 

به همین دلیل است که دیدار امروز والنسیا و اتلتیکو در مستایا یک بازی ویژه خواهد بود. به خصوص با توجه به اینکه وضعیت فعلی دو تیم نسبت به وضعیت آنها در زمستان 2011 برعکس شده است. حالا والنسیا است که می‌خواهد به افتخارات گذشته اش برگردد اما اتلتیکو به خصوص بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل بارسلونا در اوج به سر می‌برد. اتلتیکو در حالی به مستایا می رود که می داند در این ورزشگاه اغلب خوب نتیجه گرفته است.

 

استادیوم خانگی والنسیا برای تیمهای بزرگ همیشه زمینی دشوار بوده است. اما این در مورد سیمئونه و تیمش صدق نمی کند. اتلتیکو در پنج دیدار اخیرش از مستایا دو بار به پیروزی رسیده و سه بار به تساوی رسیده است. اما اتلتیکو تا حالا در زمانی به مستایا سفر نکرده که والنسیا تا این حد مشتاق کسب امتیازهای بیتشر باشد. والنسیا نشان داده هر چه با تهدید بزرگتری مواجه باشد بهتر بازی می کند.

 

بازگشت کندوگبیا به مستایا

جفری کندوگبیا تا یک ماه پیش بازیکن والنسیا بود اما زمانی که در آخرین روز نقل و انتقالات آرسنال بند آزادسازی توماس پارتی را فعال کرد و او را به خدمت گرفت اتلتی به دنبال جانشین او رفت و کندوگبا را از والنسیا به خدمت گرفت. او هافبکی است که تجربه بالایی از بازی در لالیگا دارد و با پرداخت 10 میلیون یورو از والنسیا به اتلتیکو پیوسته.

 

 

سیمئونه در بدو ورود کندوگبیا او را به عنوان بازیکن فیکس به خدمت گرفت و او که در چند بازی بعدی دوباره به موقعیت بازیکن تعویضی بازگشته امیدوار است در بازی مقابل تیم سابقش بتواند سیمئونه را مجاب کند که باید از او به عنوان یک بازیکن اصلی استفاده کند. در اینکه هواداران والنسیا از بازگشت او به مستایا خوشحال نخواهند بود شکی نیست.

 

ژائو فلیکس و گونسالو گوئدس، دو مهاجم پرتغالی توانمند

یکی از جذاب ترین دوئل های این بازی جدال دو مهاجم جوان پرتغالی در خط حمله دو تیم است. ژائو فلیکس و گونسالو گوئدس در حال حاضر از بهترین ستاره های جوان پرتغال به حساب می آیند اما این دو در شروع فصل جاری در باشگاه های خود وضعیت مشابهی را تجربه نکرده اند. فلیکس 21ساله در دومین فصل حضورش در اتلتی بسیار موفق بوده و یکی از بهترین گلزنان فعلی لالیگا است. اما گوئدس اخیراً بارها روی نیمکت والنسیا نشسته و شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد.

 

 

لوئیس سوارز و ماکسی گومز، اروگوئه‌ای‌های گلزن

حتی اگر دو مهاجم پرتغالی نتوانند گلزنی کنند هم والنسیا و هم اتلتیکو مادرید دو مهاجم مرکزی اروگوئه‌ای در اختیار دارند که این کار را برایشان انجام دهد.

 

 

لوئیس سوارز و ماکسی گومز دو گلزن بالفطره هستند که انگیزه شان در این بازی بسیار بالا است. سوارز اخیراً به دلیل مثبت شدن تست کرونایش دیدار حساس مقابل بارسلونا را از دست داد و حالا بی صبرانه منتظر بازگشت به میدان و نشان دادن توانایی‌های خود است.

 

این بازی برای گومز هم به اندازه سوارز اهمیت دارد. او اخیراً مصدومیتی را پشت سر گذاشته و می‌خواهد ثابت کند که هیچکس نباید والنسیا را دست کم بگیرد و شانسی برای این تیم سنتی اسپانیا قائل نباشد. با همه این تفاصیل شکی نیست که دیدار امروز والنسیا و اتلتیکو مادرید در مستایا دیداری فراتر از یک بازی ساده سه امتیازی خواهد بود.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

والنسیا اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والنسیا اتلتیکو مادرید والنسیا و اتلتیکو اتلتیکو مادرید دو مهاجم یک بازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)

خلاصه بازی به صورت کامل را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

دانلود (53MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم