Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ جامعه اسلامی دانشجویان و تشکل پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در بیانیه‌ای ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای را محکوم کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: ز ابتدای تا یخ انقلاب دشمنان اسلام و در راس آنها رژیم صهیونیستی بزدل به دنبال پیشگیری و سرکوب و جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی بوده اند و با ترورهای ناجوانمردانه و بزدلانه متفکران ما میپندارند به این هدف واهی می‌رسند اما نمی‌دانند ملت ایران راه این شهدا را ادامه خواهد داد و نمیگذارد علم شهدا بر زمین بیوفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا راه شهیدانی چون رجایی،باهنر،بهشتی،مطهری و حاج قاسم ادامه نیافت؟

دانشجویان در این بیانیه بیان کردند: رژیم خبیث صهیونیست با ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده سند دیگری بر دشمنی عمیق خود با ملت ایران نهاد. رژیم صمیونیستی با به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده دانشمند بزرگ در زمینه صنعت هسته ایی بار دیگر ملت ایران را عزادار کرد اما اینها آخرین دست و پا زدن این رژیم غاصب قبل از نابودی است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: به راستی شهادت پاداش سالها جهاد او بود، شهادت این شهید بزرگوار را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده مکرمشان و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض میکنیم و از درگاه خداوند منان برای وی علو درجات را خواستاریم.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1082055 برچسب‌ها شهید محسن فخری‌زاده دانشگاه آزاد اسلامی دانشمندان هسته ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهید محسن فخری زاده دانشگاه آزاد اسلامی دانشمندان هسته ای ملت ایران فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره با فرا رسیدن اول اردیبهشت ماه روز آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار داشت: دشمنی با حوزه‌های علمیه یک مسئله قدیمی است و بعد از انقلاب هم بیشتر شده است و این نشان از کارآمد بودن و تأثیر حوزه‌های علمیه در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به نقش بی بدیل حوزه‌ها در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: جامع‌ترین اثر حوزه در کلام مقام معظم رهبری آمده است که نقش حوزه را منحصر به فرد می‌داند و آن، فهم و دریافت سبک زندگی اسلامی از متون دینی و تبلیغ آن در جامعه است.

عالمان دینی مرزداران سبک زندگی اسلامی هستند

وی با توجه به روایات لزوم تفقه و فضیلت علوم و معارف اسلامی، تاکید کرد: مردم به خاطر مشغله‌های گوناگون فرصت فهم عمیق از دین را پیدا نمی‌کنند و این حوزه است که با تربیت عالمان دینی که مرزداران اعتقادات و سبک زندگی اسلامی هستند فهم عمیق دینی را در جامعه ترویج می‌کنند و اگر حوزه‌های نبود دین منزوی می‌شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر مطالعه تاریخ حوزه از سوی فرهیختگان و جوانان، افزود: با هیچ علمی مانند علوم حوزوی اصیل ستیزه جویی نشده و معمولاً در طول تاریخ علما آماج حملات بدخواهان و طاغوت‌ها بوده‌اند که شرح آن بسیار طولانی است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور آغاز شده است و علاقه‌مندان به تحصیل در این نهاد مقدس می‌توانند با مراجعه به سایت حوزه علمیه خواهران نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 6083975

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • شمار شهدای نوار غزه به 34هزار و 183 شهید رسید
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • عملیات «وعده صادق» تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • رژیم اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند
  • عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • حمله تنبیهی ایران، برتری قدرت بازدارندگی محور مقاومت را ثابت کرد