Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:20:25 GMT

پیشرفت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق ۶۸ درصدی شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۰۸۳۲

پیشرفت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق ۶۸ درصدی شد

ایسنا/یزد فرماندار بافق از پیشرفت فیزیکی ۶۸ درصدی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی این شهرستان خبر داد و خواستار پیشبرد سریع این طرح کوثر با همکاریو هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها شد.

«سید مهدی طلائی مقدم» در حاشیه  بازدید از ساختمان در حال ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان که به منظور بررسی روند پیشرفت فیزیکی آن با حضور معاون سیاسی فرمانداری و کارشناس دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد انجام شد، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش کلیه دست اندرکاران، پیشرفت فیزیکی این طرح به ۶۸ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به جلسه روز قبل خود با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، عنوان کرد: در جلسه اخیر مقرر شد که چیلر، کاشی و سرامیک، آسانسور این ساختمان به زودی توسط دانشگاه خریداری و تحویل پیمانکار شود.

فرماندار تصریح کرد: تمام همت و تلاش خود را بکار می‌بریم تا این طرح مهم شهرستان به اتمام برسد و مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا و به تقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، طلائی مقدم در پایان افزود: همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها در پیشبرد سریع این طرح موثر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بافق یزد بيمارستان فرمانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحومه زهرا کاظمیان، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به یک مرد ۴۵ ساله و یک بانوی ۴۴ ساله ساکن شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج برده و دیالیز می‌کردند، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی نیز برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال