Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی این شرکت روز شنبه ضمن تشکر از انعکاس مشکلات شهروندان در خبر ایرنا خوزستان، درباره خبر روز جمعه ۷ آذرماه ۹۹ با عنوان «سیلاب راه ارتباطی ۳۰ روستا را در شهرستان اندیکا مسدود کرد» مبنی بر قطعی آنتن‌دهی تلفن همراه بخش چلو شهرستان اندیکا به دلایل شرایط جوی و سیلاب و طغیان رودخانه، توضیح داده است: همه سایت‌ها  در بخش چلو شهرستان اندیکا نرمال هستند و شبکه همراه اول پایدار است و فقط یک سایت در بخش چلو  به دلیل قطعی شبکه برق، قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: انشالله به محض رفع مشکل برق آن سایت، تیم‌های عملیاتی مخابرات منطقه خوزستان نسبت به نرمال و وارد مدار کردن آن سایت، اقدام خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، سهرابی رییس شورای اسلامی بخش چلو در شهرستان اندیکا دیروز جمعه گفته بود: سیلاب و طغیان رودخانه راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستای این بخش را مسدود کرده و آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه نیز در بیشتر مناطق این بخش قطع شده و امکان برقراری تماس وجود ندارد.

تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با مسئولان اندیکا به دلیل پاسخگو نبودن تلفن همراه یا اجازه نداشتن برای مصاحبه بی‌نتیجه مانده بود.

براساس گزارش های رسیده به خبرنگار ایرنا یک جوان ۲۵ ساله به دلیل سقوط از کوه مصدوم و به وسیله چهارچوب سنتی و با تلاش اهالی منطقه به درمانگاه منتقل شد.

اندیکا سال گذشته به عنوان محروم ترین شهرستان استان و یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور معرفی شد.

شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان و مساحتی حدود ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در میان سلسله کوه‌های زاگرس واقع است.

برچسب‌ها سیل خوزستان شرکت مخابرات ایران خوزستان سیل اندیکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل خوزستان شرکت مخابرات ایران خوزستان سیل اندیکا سیل خوزستان شرکت مخابرات ایران خوزستان سیل اندیکا اخبار کنکور شهرستان اندیکا تلفن همراه بخش چلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

به گفته وی، هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6080802 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ‌چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی