Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: دست جنایتکار صهیونیسم جهانی بار دیگر غم جانکاهی را بر دل ملت شهید پرور ایران نهاد و این بار فرزند شایسته دانشگاه، محسن فخری زاده، مدیر و دانشمندی خدوم را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت ناجوانمردانه و مذبوحانه بار دیگر انگیزه‌ دشمنان جمهوری اسلامی را که با هدف ضربه زدن به حرکت و جهاد علمی کشور است، افشاء و برملا کرد.

بی­ شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم­ خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی­ های ملت بزرگ ایران و شکست­‌های پی در پی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان بوده و عمق خباثت و کینه آنان را همچون دیگر اقدامات غیرانسانی، در اذهان جهانیان زنده کرد.

انتظار می‌رود جامعه جهانی به ویژه دانشگاهیان آزاده جهان، این اقدام تروریستی وحشیانه را محکوم کنند. تروریسم و ترور در هر شکل و در هرکجا فارغ از استانداردهای دوگانه باید قاطعانه توسط همگان محکوم گردد.

این گونه اقدامات جنایتکارانه نه تنها خللی در استواری مردم و کشور ایران در راه مقاومت در برابر بدخواهان و کینه توزان ایجاد نخواهد کرد بلکه ملت غیور ما را بیش از پیش در راه دستیابی افزون­تر به توسعه و پیشرفت در علم و فناوری مصمم خواهد ساخت.

شایسته است نگرانی خویش را از عدم حفاظت شخصیت­‌های برحسته علمی کشور ابراز داریم و از مراجع ذیصلاح بخواهیم که اگر خدای ­نکرده قصوری در مراقبت از سرمایه ­های ارزشمند کشور صورت گرفته، پیگیری و بیش از پیش مراقب فریب و نیرنگ دشمنان قسم ­خورده نظام اسلامی باشند. 

خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت شهادت این دانشمند عزیز به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم آن شهید عزیز و جامعه علمی کشور، حرکت سخیف صهیونستی را محکوم می­ کند. قطعاً چنین اقدام جنایتکاراننه، عزم همرزمان و فرزندان برومند این سرزمین را بیش از پیش در راه دستیابی افزون­تر به توسعه و پیشرفت در علم و فناوری مصمم خواهد ساخت.

دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد آمادگی خود را برای حضور موثر در عرصه­ های علمی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اعلام ­کند.

حمید انصاری کد خبر: 1082061 برچسب‌ها احمد حیدری شهید محسن فخری‌زاده دانشمندان هسته ای پیام تسلیت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی احمد حیدری شهید محسن فخری زاده دانشمندان هسته ای پیام تسلیت علمی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست شورای این که با حضور رؤسای واحد‌ها، مراکز دانشگاهی و اعضا شورای تخصصی این استان برگزار شد با تأکید بر پاسخگویی سپاه اسلام به رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: سپاه اسلام در یک نمایش اقتدارگرایانه و انقلابی، گوشه کوچکی از قدرت نظامی خود را به نمایش گذاشت و چنان هیمنه پوشالی دشمن را در هم شکست که ذلت را تمام‌قد پذیرفت و اعتراف به شکست کرد.

وی افزود: آغاز سال نو و تلاقی بهار قرآن و بهار طبیعت، نشان از قدرت لایزال الهی در انسجام بخشیدن به جهان هستی دارد و چه زیبا بود که در این سال جدید، جواب ددمنشی جنایتکاران صهیونیست مانند همیشه با قدرت و اقتدار داده شد و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی به‌عنوان قدرت اول منطقه می‌تواند دشمن را در همه عرصه‌ها به ذلت و خواری بکشاند.

این مقام مسئول با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین اشغالی عنوان کرد: همه کشور‌های به ظاهر طرفدار حقوق بشر، چشم خود را روی این جنایت‌ها بسته‌اند و هیچ تصمیم قاطعی در این حوزه برای پایان دادن به این حمله‌های وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی توسط سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر گرفته نمی‌شود.

رنجبر تأکید کرد: ایران اسلامی با عملیات«وعده صادق» نشان داد که اگر کشور‌های ابرقدرت پشتیبان این رژیم منحوس نباشند، این رژیم بیش از یک روز نمی‌تواند دوام بیاورد و در حمله موشکی و پهپادی نیروی‌های سپاه اسلام، آشکار شد که کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه چگونه در حفظ این رژیم پلید متحدند و از جان‌ودل برای حمایت و حراست از آن مایه می‌گذارند.

وی نقش دانشگاه‌ها را در تربیت نیروی انسانی مهم خواند و گفت: دانشگاه‌ها باید نیروی ماهر، کاردان و کارآزموده تحویل اجتماع دهند تا چرخ صنعت به‌واسطه همکاری دوجانبه و ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد:‌ همه رؤسای دانشگاه‌ها به وظیفه رشد، توسعه و بالندگی کشور توجه ویژه داشته،‌ برنامه‌های خود را منطبق بر سند توسعه و تعالی دانشگاه به پیش ببرند در ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه بیش‌ازپیش کوشا باشند و تحقق شعار سال را به‌عنوان فصل الخطاب رشد و تعالی دانشگاه‌ها مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس