Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:41:42 GMT

تکذیب سرمربی ساوتهمپتون؛ جانشین سولسشر نیستم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۱۷۹

تکذیب سرمربی ساوتهمپتون؛ جانشین سولسشر نیستم

رالف هاسن‌هوتل سرمربی اتریشی ساوتهمپتون درباره شایعات اخیر مبنی بر جانشینی او با اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً بعد از کسب نتایج ضعیف توسط منچستریونایتد شایعات زیادی درباره احتمال اخراج اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم مطرح شده بود. یکی از گزینه های اعلام شده به عنوان جانشین او رالف هاسن هوتل سرمربی اتریشی ساوتهمپتون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاسن هوتل در آستانه بازی فردای تیمش مقابل یونایتد درباره این شایعات صحبت کرد.

 

 

هاسن‌هوتل در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت: " من به این شایعات گوش نمی‌دهم. البته من هر وقت زمان داشته باشم برنامه‌های رادیویی درباره فوتبال را گوش می‌کنم چون این برنامه‌ها واقعاً جذاب هستند. اما تمرکز من فقط اتفاقاتی است که در این باشگاه می افتد".

 

سرمربی اتریشی ساوتهمپتون در ادامهه گفت: " من با ساوتهمپتون یک قرارداد بلندمدت امضا کرده ام. پیشرفتی که ما در این باشگاه کرده ایم و می کنیم برایم واقعاً لذت بخش است. معتقدم در ساوتهمپتون اتفاقی جذاب در حال رخ دادن است".

 

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر هاسن هوتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت