Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:54:15 GMT

شهداب به سوی صدر و خاتم در سراشیبی سقوط

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۲۱۹

شهداب به سوی صدر و خاتم در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، تیم شهداب یزد که در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با قرعه استراحت روبه رو بود در بازی‌های هفته دوازدهم بمصاف تیم هورسان رامسر رفت و در سه دست متوالی با نتایج ۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۱۴-۲۵ مقابل حریف شمالی خود به پیروزی رسید.

شاگردان عمده غیاثی با این پیروزی جمع اندوخته‌های خود را به ۲۰ امتیاز رساندند و در رده ششم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتم اردکان دیگر نماینده استان یزد در مسابقات لیگ برتر والیبال که به نظر کار راحتی را مقابل تیم آذرباتری ارومیه که در فصل جاری موفق به برد در هیچ یک از بازی‌های خود نشده بود داشت اما در پایان این دیدار والیبالیست‌های آذرباتری بودند که در سالن فدراسیون والیبال جشن پیروزی بر پا کردند.

بلندقامتان خاتم اردکان که دست اول این دیدار را با نتیجه ۲۴-۲۶ به نفع خود به پایان رساندند در دست دوم نیز تا امتیازات پایانی فرصت پیروزی را داشتند اما با نتیجه ۲۷-۲۵ مغلوب نماینده ارومیه شدند.

شاگردان فرهاد نفرزاده در دست‌های سوم و چهارم با افت شدیدی روبه رو شدند و با قبول شکست در این دست¬ها به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۶ و ۲۵-۱۸ در مجموعه سه بر یک بازنده این دیدار شدند.

بی شک جذاب‌ترین دیدار نمایندگان استان یزد در لیگ برتر والیبال کشور روز یکشنبه نهم آذرماه در خانه والیبال تهران رقم خواهد خورد، جایی که دو تیم هم استانی در هفته سیزدهم این رقابت¬ها از ساعت ۱۱ به دیدار یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر یزد والیبال سقوط لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم

دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت‌نفت با پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و صنعت‌نفت عصر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۹ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی سه بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه هشت، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۶۶ و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۷۱ (از روی نقطه پنالتی) گل‌های پرسپولیس را به‌ثمر رساندند.

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت کد خبر 745868

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت‌ نفت + فیلم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد