Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایستگاه مترو امیرکبیر، بر تلاش به منظور تکمیل هر چه سریعتر ایستگاه و افتتاح آن تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ تأکید شد. خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، طی بازدیدی که با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علی امام مدیرعامل شرکت مترو و فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو صورت گرفت، آخرین مراحل تکمیل ایستگاه امیرکبیر که شامل نصب پله برقی و تجهیزات می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: حمایت عجیب عضو سابق شورای شهر از بلیط ۵ هزارتومانی مترو!
ایستگاه امیرکبیر در خط ۶ مترو تهران و در خیابان ۱۷ شهریور واقع شده است که با بهره برداری از آن، ساکنان محدوده میدان خراسان، خیابان ۱۷ شهریور، بازار امین‌حضور و دیگر محدوده‌های منطقه پیرامونی ایستگاه از مواهب یکصد و بیست و هشتمین ایستگاه مترو تهران بهره‌مند خواهند شد. برای احداث ایستگاه امیرکبیر در مجموع حدود ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
علی امام مدیر عامل شرکت مترو در حاشیه این بازدید عنوان کرد که در صورت تأمین به موقع منابع مالی، هنوز هم امکان افتتاح ۱۰ ایستگاه دیگر (غیر از ایستگاه‌های برج میلاد و امیرکبیر) تا پایان سال جاری وجود دارد.
این در حالی است که شهرداری تهران همچنان پیگیر آزاد شدن مبلغ اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک عامل است.   انتهای پیام/ برچسب ها: ایستگاه امیرکبیر شرکت مترو تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایستگاه امیرکبیر شرکت مترو تهران ایستگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل دیوان محاسبات و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از روند پیشرفت طرح استخر سر پوشیده و مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان بازدید کردند.

نماینده مردم شهرستان خمین در حاشیه این بازدید گفت: قریب به نیمی از جمعیت شهرستان خمین خدمات بگیر تأمین اجتماعی هستند و از افتتاح این طرح بهره مند می‌شوند.

علیرضا نظری افزود: استخر شهید مطهری تنها استخر سرپوشیده دولتی شهرستان خمین است که سا‌ل‌هاست غیر فعال و نیازمند بازسازی بود اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی در سنوات گذشته به نتیجه نرسید.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک استخر سرپوشیده در خمین فعال است گفت: این استخر به بخش خصوصی تعلق دارد و اکثر حقوق بگیران و طبقات متوسط و ضعیف شهرستان قدرت استفاده از ظرفیت این بخش را ندارند؛ به همین علت راه اندازی سریعتر استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ضروری‌ است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این بازدید مقرر شد برای آخرین مرتبه یک فرصت دیگر تا ۳۰ خرداد به پیمانکار برای تکمیل طرح داده شود.

علیرضا نظری ادامه داد: این طرح از معدود طرح‌های کشور محسوب می‌شود که پیمانکار منابع لازم را در اختیار داشته ولی اهتمام لازم را برای تکمیل طرح برابر زمان قرارداد از خود نشان نداده است و دستگاه‌های اجرایی نیز در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی