Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در پیامی به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده نوشت: شهادت دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست‌های کوردل ، وابستگان اسکتبار و رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز، همکاران، مجموعه علمی و نظامی کشور، دوستدارن و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهید  فخری زاده همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، و برای بازماندگان و وابستگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

جنایتکاران و دشمنان بدانند طبق وعده الهی که فرمود : إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای ترور و  شهدای مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست و در مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها یزد شهدا محسن فخری‌زاده آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد شهدا محسن فخری زاده آیت الله محمدرضا ناصری یزد شهدا محسن فخری زاده آیت الله محمدرضا ناصری اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخوند نوری‌زاد: انتقام از ظالمین درس شریعت است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به عملیات غرورآفرین "وعده صادق" گفت: این هنوز اول راه است که نصرت بعد نصرت در پیش خواهد بود و ابراز خوشحالی از انتقام از ظالمین درس شریعت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آخوند نوری‌زاد صبح امروز در تجمع مردمی در حمایت از حمله پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: از مقام معظم رهبری بابت اجازه موشک باران اسرائیل از صمیم قلب تشکر می‌کنم.

امام جمعه اهل سنت  گنبدکاووس اظهار کرد: این هنوز اول راه است که نصرت بعد نصرت در پیش خواهد بود و ابراز خوشحالی از انتقام از ظالمین درس شریعت است.

آخوند نوری‌زاد گفت: امروز ما مسلمین در جنگ بدر و خیبر قرار داریم و عزت و نصرت خداوند برای ما و لشکر اسلام فرود آمد.

وی اظهار کرد: دین ما دین وحدت و اتحاد است و دشمنان از اتحاد مسلمین وحشت می‌کند. دین اسلام دین عزت و اقتدار است.

امام جمعه اهل سنت  گنبدکاووس گفت: این حمله شجاعانه علاوه بر ملت ایران، سبب خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز دیگر ملت‌های مسلمان شد.

مردم شیعه و اهل سنت شهرستان گنبدکاووس در حمایت از حمله پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضعی در سرزمین اشغالی در عملیات «وعده صادق»، با برگزاری تجمع از تنبیه اقدامات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • قیام مردم ورامین حرکتی که در تاریخ ماندگار شد
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • آخوند نوری‌زاد: انتقام از ظالمین درس شریعت است
  • شهیدی که بشارت شهادتش را گرفت
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان