Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ به همت امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری فرهنگ‌سرای رسانه در فضای مجازی راه اندازی شده است.

این پویش که با هدف ترویج مردم کشورمان به مطالعه و کتابخوانی آغاز به کار کرده از همگان دعوت کرده است تا در ساعت ۲۰ شب به مدت ۲۰ دقیقه کتاب بخوانند و تصاویری از آن را در صفحات مجازی خود به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدایی آغاز پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ تا به امروز که یک هفته از این دعوت همگانی می‌گذرد، «پویش کتابخوانی ۲۰۲۰» با استقبال ویژه‌ای از سوی مردم، اهالی فرهنگ و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی مواجه شده است.

در میان چهره‌های شناخته‌شده سیاسی که تاکنون به پویش ۲۰۲۰ پیوسته‌اند می‌توان به «محسن حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش و جمعی معاونین وی اشاره کرد.

هنرمندانی چون منیژه حکمت، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهران رجبی، هومن حاجی عبداللهی، امید بنکدار، بابک کریمی، سوگل طهماسبی، علی مشهدی و … نیز از کسانی اند که با حضور در پویش کتابخوانی ۲۰۲۰، از عموم مردم دعوت کرده‌اند که به این پویش کتابخوانی بپیوندند.

همچنین در جمع نویسندگانی که در پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ حضور دارند می‌توان به ناهید طباطبایی اشاره کرد. محمد سلوکی، عبدالله روا، امیرحسین قیاسی، مژده لواسانی، نیما کرمی و عبدالرضا امیراحمدی نیز از چهره‌های رسانه‌ای هستند که به این پویش کتابخوانی پیوسته‌اند.

فرشاد پیوس بازیکن پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در کنار جلال ملکی، یاسر خاسب، چنگیز حبیبیان و محمدرضا مهدوی از دیگر چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که به پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ پیوسته‌اند.

پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ در سطح ملی برگزار می‌شود و از همه هم وطنان عزیزمان در سراسر کشور دعوت می‌شود که با پیوستن به این پویش در این طرح بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.

کد خبر 568482 برچسب‌ها کتابخانه، کتابخوانی، کتابداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کتابخانه کتابخوانی کتابداری پویش کتابخوانی ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان