Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: با وجود نزولی شدن آمار بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در قم،‌ وضعیت این استان همچنان قرمز است و محدودیت‌ها ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست پس از پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند برجسته کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده، بیان کرد: از عموم مردم قم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف همچون فعالیت‌های صنفی و اداری،‌ حضور در اماکن مذهبی و سایر تعاملات اجتماعی تشکر می‌کنم،‌ در همین رابطه وضعیت استان در خصوص میزان بستری‌ها و تعداد فوت‌های ناشی از کرونا به لطف الهی حالت نزولی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم افزود: اما محدودیت‌های مصوب هفته‌های گذشته در قم همچنان ادامه دارد تا تغییر وضعیت استان که فعلا وضعیت قرمز را داریم، اما امیدواریم طی هفته‌های آینده با این شیب نزولی که شاهد آن هستیم به وضعیت بهتری برسیم.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که امروز به ریاست رییس جمهوری برگزار شد گزارش‌هایی از استان‌های مختلف ارائه شد که خوشبختانه نشان از آن داشت در اکثر استان‌ها با اعمال محدودیت‌های صورت گرفته، وضعیت شیوع کرونا تحت کنترل است اما این محدودیت‌ها همچنان ادامه می‌یابد.

سرمست گفت: علاوه بر این امروز مصوب شد که در بحث استفاده ارباب رجوع از خدمات سازمان‌های دولتی و عمومی همراه داشتن کارت ملی و کارت شناسایی معتبر الزامی باشد و مصوباتی دیگری هم در جلسه امروز مطرح شد که مشروح آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص تعطیلی ادارات قم اعلام کرد: این موضوع امروز مورد تبادل قرار گرفت،‌ طبق محدودیت‌هایی که هفته گذشته داشتیم دستگاه‌های دولتی و اجرایی به مفهوم عام کلمه دو دسته هستند آنهایی که خدمات ضروری می‌دهند و آن‌هایی که خدمات غیر ضرور دارند، که بر همان مبنای دستورالعمل قبل عمل می‌کنند اما بالاترین مقام دستگاه‌ اجرایی این اختیار را دارد که تعداد نیروهای حاضر در اداره را به حداقل ممکن رساند به این شرط که مشکلی در امر خدمت رسانی به مردم به وجود نیاید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم