Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:51:29 GMT

زنی که بعد بازی استرالیا بیش از همه تشویق شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۵۵۸

زنی که بعد بازی استرالیا بیش از همه تشویق شد

تیم ملی ایران بعد از بازی تاریخی 8آ ذر 76با استرالیا از ملبورن به دبی رفت و از آ نجا مستقیم وارد ورزشگاه آزادی تهران شد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود 70هزار نفر شامل 5هزار زن ایرانی در ورزشگاه آزادی انتظار کاروان تیم ملی را می کشیدند.قرار بود بازیکنان و همراهان تیم با یک هلی‌کوپتر مخصوص از فرودگاه به ورزشگاه بیایند که این کار تقریبا با دو ساعت تاخیر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر بازیکنان تیم ملی،والدیر ویرا سرمربی برزیلی تیم و همسرش هم بین اعضای کاروانی بودند که در میان هیاهو و تشویق بی نظیر فوتبالدوستان وارد ورزشگاه آزادی تهران شدند. آ ن روز فقط احمد رضا عابدزاده ،خداداد عزیزی ویک ملی پوش دیگر غایب بودند که گویا مستقیم از فرودگاه به منزل رفته بودند.جالب اینکه در میان تمام کسانی که از هلی کوپتر پیاده شده و قدم به چمن ورزشگاه گذاشتند ،همسر والدیر ویرا بیشتر از هم تشویق شدو جمعیت وقتی فهمیدند آ ن خانم همسر سرمربی برزیلی تیم ملی است،برایش سنگ تمام گذاشت.


مردم با دیدن امثال ابراهیم تهامی،مهرداد محمد خاکپور،منصوریان،دایی،استیلی و...ورزشگاه آزادی را منفجر کردند و جالب اینکه خانم های حاضر در ورزشگاه بیشتر سرو صدا می کردند و بازیکنان تیم ملی هم همگی به سمت آ نها رفته و بابت حضورشان در ورزشگاه از آ نها تشکر کردند.


آ ن روز مراسم استقبال از تیم ملی حدود 3ساعت طول کشید اما به همه خوش گذشت.به خصوص ویرا و بانو.

تیم ملی ایران استرالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران استرالیا ورزشگاه آزادی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را آماده مصاف حساس جام حذفی برابر آلومینیوم می‌کند، تمرین روز دوشنبه خود را در ورزشگاه کاظمی انجام داد.

در تمرین امروز پرسپولیس که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

آنها پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس