Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:50:48 GMT

ویاش بواش: چرا نام توخل نیست؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۶۱۹

ویاش بواش: چرا نام توخل نیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از چهره های که به فهرست انتشاریافته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال مربوط به نامزدهای مربی سال انتقاددارد، آندره ویاش بواش است.

سرمربی پرتغالی المپیک مارسی معتقد است نام برخی از گزینه های خوب و دارای افتخار در این فهرست خالی است. در نقطه مقابل نفراتی به ناحق در این فهرست جای گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویاش بواش گفت: این یک فاجعه از طرف فیفاست که مربی مثل توماس توخل بین گزینه ها نیست. در حالیکه نام مربی مثل بیلسا است. در حالیکه او باید افتخار بزرگی کسب کند که نامش کاندید باشد.او فقط برنده لیگ چمپیون شیپ انگلیس شده است.

وی افزود: در حالیکه مربی مثل توخل 4 جام گرفته و به فینال لیگ قهرمانان در سال گذشته هم رسیده است.

طبق برنامه مراسم انتخاب بهترین ها درتاریخ 17 دسامبر(27 آذر 99) به صورت آنلاین انجام می شود. در سال گذشته یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان مربی سال را گرفت.

فهرست 5 کاندیدای کسب عنوان مربی سال جهان به این شرح است:

1- مارچلو بیلسا (آرژانتین/ لیدزیونایتد)
2- هانس دیتر فلیک (آلمان/ بایرن مونیخ)
3- یورگن کلوپ (آلمان/ لیورپول)
4- خولن لوپتگی (اسپانیا/ سویا)
5- زین‌الدین زیدان (فرانسه/ رئال مادرید)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیفا فوتبال المپیک مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب با عملکردی عالی در ورزشگاه آلیانز آرنا موفق شد مقابل آرسنال به پیروزی ۱-۰ برسد تا با برد ۳-۲ در مجموع به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی در مورد برد و صعود تیمش صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی؟
این برد برای من بسیار مهم است. نیمه اول مانند یک بازی شطرنج بود. چه کسی اولین اشتباه را انجام می‌دهد، چه کسی اولین حرکت را انجام می‌دهد؟ هیچکس نمی‌خواست. نیمه دوم به‌طور قابل توجهی بهتر بود. ما شجاعت نشان دادیم و شایسته صعود بودیم.

عملکرد بازیکنان؟
برای پیروزی من به عملکرد تیم افتخار می‌کنم. به خصوص به لایمر که به اودگارد چسبیده بود و کاملا مهارش کرده بود. مزراوی در سمت چپ هم خیلی خوب عمل کرد. اما واضح بود که ما این کار را به‌عنوان یک تیم انجام دادیم.

در مورد آرسنال؟
برای من آنها یک تیم سطح بالا و عالی هستند. من می‌دانم که شاید میکل نمی‌خواهد این را بشنود. اگر بازی‌های آرسنال را تماشا می‌کنید، یک عملکرد ثابت و فوق‌العاده دارند. تماشای بازی آنها سرگرم‌کننده است و هر بازی چیزی برای یادگیری وجود دارد. شاید چیزی که آنها را کمی اذیت می‌کند، نبود تجربه در بازی‌های بزرگی از این دست باشد.

بازی با رئال در نیمه‌نهایی؟
امیدوارم چند بازیکن غایب برگردند تا نیمکت خوبی داشته باشیم اما تلاش تیمی و آمادگی برای فداکاری و سختی کشیدن با یکدیگر معیار اصلی است. بازی با رئال با امشب کاملاً متفاوت خواهد بود زیرا سبک آنها کاملاً با آرسنال متفاوت است. 

من در این فصل زیاد بازی‌های رئال مادرید را تماشا نکرده‌ام. این یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. نیمه‌نهایی مقابل بزرگ‌ترین باشگاه جهان. قرار است یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های چند فصل گذشته را ببینید. ما مشتاقانه منتظر این چالش هستیم و امیدواریم که با موفقیت از آن گذر کنیم.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • مسخره‌ترین حمله ادعایی صهیونیست‌ها در یک کلمه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است