Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «چراغ مطالعه» شنبه 8 آذر ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش برنا؛ «چراغ مطالعه» در این قسمت کتاب «شلیک به آسمان» را با حضور ابراهیم زاهدی مطلق به‌عنوان مؤلف آن بررسی خواهد کرد.

سرنگونی هر فروند از هواپیماهای دشمن اگر با رعایت اصول و ضابطه‌ها انجام شده باشد، کاری بسیار قهرمانانه است و در کشور ما ایران قهرمانی زندگی می‌کند که رتبه‌‌ای جهانی در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که موفق شده است 240 فروند هواپیمای دشمن را منفجر کند، سرنگون کند یا از رده خارج کند. کتاب «شلیک به آسمان»  نتیجه مصاحبه‌های ابراهیم زاهدی مطلق با سروان پدافند محمد مصطفوی فر و بازنویسی این مصاحبه هاست.

ابراهیم زاهدی مطلق نویسنده و روزنامه نگار تهرانی متولد سال 1340 است. علاوه بر داستان نویسی و خاطره نگاری در ترویج این دو نیز تلاشهای بسیاری کرده و دوره‌هابی کارگاهی برگزار کرده است و دفاع مقدس از موضوع های همیشه مورد علاقه‌ی او بوده است.

«چراغ مطالعه»برنامه‌ای گفتگو محور در حوزه کتاب است که به گفتگوهایی انتقادی با نویسندگان و مترجمان آثاری در حوزه‌های مختلف می‌پردازد. این برنامه شنبه‌ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما  پخش می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه چهار سیما چراغ مطالعه کتاب شلیک به آسمان ابراهیم زاهدی مطلق چراغ مطالعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»

مجله سینما زاویه امشب با نگاهی به فیلم «آسمان غرب» به بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه رادیویی «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه‌زهرا پرندآور امشب ۲ اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «آسمان غرب» به بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی می‌پردازد. 

در این برنامه و در بخش میز سینمای ایران فیلم «آسمان غرب»با حضور آرش فهیم و مصطفی سجادی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با محمد عسگری کارگردان این فیلم گفت‌وگو خواهد شد. 

در میز سینمای جهان نیز فیلم « تلماسه۲» با حضور محمدرضا چاووشی و داوود طالقانی نقد و بررسی می‌شود. 

در بخش دیگری از سینما زاویه به چگونگی خلق حماسه برای کودکان در انیمیشن آخرین داستان با حضور فاطمه دلاوری پاریزی پرداخته خواهد شد . 

نادرسهرابی نیز در مجله این هفته نسبت ادبیات و سینمای حماسی را مورد واکاوی قرار می‌دهد.

اجرای این قسمت از سینمای زاویه بر عهده وحید رونقی است و در بخش اخبار نیز الهه زواره‌ئیان به مرور مهم‌ترین اخبار سینمایی هفته‌ای که گذشت می‌پردازد. 
سینما زاویه به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

دیگر خبرها

  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»