Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:29:34 GMT

برقراری پروازهای فرودگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۷۰۲

برقراری پروازهای فرودگاه تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف، انجام به موقع عملیات یخ‌زدایی و اوره‌پاشی باند مانع از لغو پروازهای فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و هم اکنون تمامی پروازهای فرودگاه طبق برنامه به صورت منظم در حال انجام است.

رامین آذری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز پنجشنبه با آغاز بارش برف و افت شدید درجه حرارت، بلافاصله نیروهای آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای این فرودگاه عملیات برف روبی، اوره پاشی، یخ زدایی و تردد خودروهای سنگین روی باند پرواز را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نخستین عملیات یخ زدایی باند برای هواپیمایی آتا در این فرودگاه انجام شد و عملیات یخ زدایی و اوره پاشی باند ۳۰ چپ فرودگاه تبریز برای مقابله با یخبندان شبانگاهی نیز توسط پرسنل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ادامه داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با اشاره به انجام عملیات لکه گیری باند فرودگاه توسط این پرسنل، گفت: در صورت بارش دوباره برف، کارکنان اداره ایمنی و آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما آماده انجام عملیات یخ زدایی و اوره پاشی باند پروازی فرودگاه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرودگاه تبریز شهر تبریز آذربايجان شرقي عملیات یخ زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر بر همین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد.
مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 845453 برچسب‌ها فرودگاه امام خمینی (ره) خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • پروازهای فرودگاههای کشور به حالت سابق بازگشت
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • انفجار در آسمان اصفهان و تبریز /تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است /تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب