Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در پی شهادت مظلومانه سردار سرتیپ‌پاسدار دکتر محسن فخری زاده، دانشمند ارشد و برجسته کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دستان ناپاک دشمنان قسم ‌خورده ملت شریف ایران اسلامی بویژه رژیم صهیونیستی، ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی، پیام تسلیتی صادر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم رب شهداء و الصدیقین
ترور برادر عزیزمان سردار سرتیپ پاسدار دکتر محسن فخری زاده، دانشمند ارشد و برجسته کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در عصر جمعه (7 آذر) که به شهادت مظلومانه ایشان منجر شد، نشانه محکم ‌دیگری از وحشت استکبار جهانی از پیشرفت علمی ایران اسلامی و نیز رذالت و حقارت جنایتکاران و دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران اسلامی بویژه رژیم صهیونیستی است.
این شهید والامقام در طول عمر پر برکت خود و در کسوت های مختلف مدیریتی و علمی و دانشگاهی لحظه ای از تلاش و جهد در جهت اعتلای ایران اسلامی آرام ننشست.
رجاء واثق دارم جوانان و همسنگران ایشان با قوت بیشتر لحظه ای نخواهند گذاشت قطار پیشرفت علمی و توسعه کشور از حرکت باز ایستد و تیر دشمنان را به سنگ خواهند نشاند.
اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریسم دولتی، شهادت این دانشمند برجسته انقلابی را به پیشگاه حضرت بقیة الله العظم ارواحنا الفداء، محضر فرماندهی معظم کل قوا، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جامعهٔ علمی، مردم شهیدپرور کشورمان، همکاران گرامی ایشان در وزارت دفاع، خصوصاً همسر و فرزندان این شهید گرانقدر، خانواده های معزز فخری زاده، قاسمی، بیت شریف آیت الله برهانی و مردم شریف و بزرگوار شهر رستم کلا تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل مسألت می‌نمایم.
فرهاد دژپسند
وزیر امور اقتصادی و دارایی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران اسلامی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ دبیرعلمی همایش علمی اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران با اشاره به اینکه به این همایش ۱۰ مقاله علمی در زمینه سه محور همایش ارائه شده است گفت عوامل اقتصادی مهار تورم، عوامل ساختاری مهار تورم و الزامات اقتصاد ایرانی در زمینه مهار تورم از محور‌های این همایش بودند.

وی اضافه کرد این همایش یک روزه علمی با همکاری ۱۵ نهاد و مرکز علمی و باهدف کمک به تحقق شعار سال و ارائه راه حل برای چالش ها‌ی اصلی اقتصادی کشور برگزار می‌شود.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در نوبت عصر این همایش با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد اسلامی در گرو میدان داری مردم در اقتصاد است گفت حضور مردم در اقتصاد و افزایش مشارکت مردم در اقتصاد راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

محمدمنان رئیسی با تاکید بر ضرورت پیدا کردن راه‌های ورود مردم به اقتصاد گفت هر زمانی که مردم به اقتصاد ورود کنند دچار تحول و موفقیت‌های زیادی در اقتصاد می‌شویم و بها دادن به سرمایه‌های خرد مردم یکی از راه‌های تحقق مشارکت مردم در اقتصاد است.

وی با بیان اینکه تمرکز گرایی در اقتصاد و حذف مردم در اقتصاد از مشکلات و آسیب‌های اقتصاد کشور است افزود برای رشد مشارکت مردم باید نهاد دانشگاه و حوزه میدان داری کنند و در این زمینه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید جهاد علمی را در مدیریت کشور ضریب دهیم

دیگر خبرها

  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد