Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عباس پاشا روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اعلام معاون محترم رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به حداقل رسیدن حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت قرمز، کارمندان دولت از امروز تا ۱۴ همین ماه و به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا از حضور فیزیکی در محل کار معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه اجرایی حداقل تا سقف یک سوم امکان‌پذیر بوده و فقط حضور مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی الزامی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور کارکنان برای ارائه خدمات ضروری بر اساس تشخیص بالاترین مقام اجرایی صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: در این ایام نظارت بازرسان ویژه‌ استانداری و فرمانداری‌ها جهت رصد شرایط تشدید می‌شود.

عباس پاشا اعلام کرد: در صورت مشاهده عدم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال قانون توسط دستگاه های مربوطه صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا «انوشیروان محسنی بندپی»، استاندار تهران روز گذشته، جمعه طی گفت و گویی اعلام کرده بود که امروز تعطیلی یک هفته‌ای ادارات ابلاغ می‌شود.

دولت از ابتدای آذر محدودیت کرونایی هوشمندی را به مدت دو هفته در دستور کار خود قرار داد که در هفته اول میزان حضور کارکنان دولتی یک سوم کل کارکنان ابلاغ شد.

برچسب‌ها استانداری تهران شهر تهران دور کاری استان تهران محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران شهر تهران دور کاری استان تهران محدودیت های کرونا استانداری تهران شهر تهران دور کاری استان تهران محدودیت های کرونا اخبار کنکور حضور کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی با امضای رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول