Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:22:07 GMT

۱۱ قلیان‌سرا در آبادان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۸۱۴

۱۱ قلیان‌سرا در آبادان پلمب شدند

نجمه سیدآقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا  اظهار کرد: ۴۰ گروه نظارت و بازرسی مرکز بهداشت آبادان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از فعالیت صنوف پرخطر و با ریسک بالا بازرسی مشترک با نمایندگان اداره اماکن را برعهده دارند.

وی افزود: در بازدید و بازرسی از سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ در امیرآباد، احمدآباد، بلوار طیب، خیابان امام خمینی (ره)، میدان کارون و ایستگاه ۹ قدس واحدهای عرضه قلیان که به صورت غیرمجاز اقدام به فروش و عرضه قلیان می‌کردند شناسایی و تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز بهداشت آبادان تصریح کرد: بازرسی‌های مشترک از واحدهای تجاری تا نیمه شب با عنایت به اهمیت سلامت شهروندان، با حضور موثر و همیشگی پلیس نظارت بر اماکن عمومی ادامه خواهند داشت.

۲۹۶ هزار و ۹۲۰ نفر در آبادان از خدمات ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند هستند.

آبادان دارای ۱۵ هزار واحد صنفی است.

برچسب‌ها قلیان آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلیان آبادان بهداشت و سلامت قلیان آبادان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد

سید مهدی حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهروموم شد. 

این مسئول از ضبط وسایل و تجهیزات در این مرکز زیبایی غیرمجاز  پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی خبر داد و گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته او این اقدام با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود