Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشکل برق شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هفتهی گذشته، جلسه‌ای به ریاست استاندار محترم و با حضور رئیس محترم دادگستری، دادستان تبریز، جمعی از مدیران دستگاه اجرایی و تعدادی از صاحبان صنایع به منظور بررسی مسایل و مشکلات شهرک‌های صنعتی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه، ضمن بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات شهرک‌های صنعتی، تصمیمات مناسبی نیز به منظور رفع مشکل برق و بهبود وضعیت روشنایی شهرک‌های صنعتی شهید سلیمی و شهید سلیمانی اتخاذ شد و در این راستا این هفته بازدیدی میدانی با حضور جمعی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از این دو شهرک صنعتی به‌عمل آمد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق تبریز، همواره در جهت تامین برق متقاضیان شهرک‌های صنعتی واقع در حوزه‌ی کاری این شرکت برآمده است، تصریح کرد: احداث پست‌های فشار متوسط، احداث شبکه‌ی 20 کیلوولت و احداث پست فوق توزیع 132 کیلوولت در شهرک شهید سلیمی با مشارکت برق منطقه‌ای آذربایجان از جمله اقدامات این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به بازدید از شبکه ۲۰ کیلوولتی مجتمع کارگاهی و زون دانش بنیان شهرک صنعتی شهید سلیمانی گفت: در این بازدید تصمیم‌هایی برای احداث شبکه‌ی روشنایی و احداث پست‌های برق در شهرک شهید سلیمانی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: طی این بازدید مقرر شد از طریق پیمانکار شرکت شهرک‌های صنعتی، تعداد 8 دستگاه پست هوایی به همراه شبکه‌‌ی روشنایی معابر در شهرک شهید سلیمانی احداث و به بهره‌برداری برسد؛ ضمن اینکه با توسعه و ایجاد کارگاه‌ها بتدریج تعداد دیگری از پست های توزیع نیز در این شهرک احداث خواهند شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی شهید برق تبریز آذربایجان شرقی شهرک سلیمی عادل کاظمی خبرگزاری فارس فارس تبریز شهرک شهید سلیمانی پست برق شهرک صنعتی توزیع برق شهرک های صنعتی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود