Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم کوچکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، میزان مرغ تولیدی در نیمه نخست امسال از ۳۲ واحد مرغداری فعال شهرستان فارسان را با تولید هر دوره  ۵۳۴ هزار قطعه با افزون بر ۲ هزار تن مرغ گوشتی عنوان کرد.
وی با اشاره به وجود ۲۶۰ هزار قطعه مرغ در فرایند تولید در این شهرستان ، تصریح کرد: در صورت تامین به موقع نهاده‌های طیور با قیمت مصوب در ماه‌های پایانی سال، تامین گوشت مرغ از سوی بهره‌برداران این شهرستان  محدودیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
کوچکی  تاکید کرد: هیچ محدودیتی از نظر تامین مرغ مصرفی در بازارهای مناطق شهری و روستایی فارسان وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان فارسان  در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری  قرار دارد و بهره‌برداران شهرستان با داشتن ۳۲ واحد مرغداری گوشتی سالانه ۲ میلیون و ۱۳۶هزار قطعه مرغ تولید و روانه بازار می‌کنند. 

 
 
 

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ فارسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ فارسان چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ فارسان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد

قاسمی گفت: جوجه ریزی از ۲۶ میلیون قطعه در سال ۱۴۰۱ به ۳۱ میلیون قطعه در ۱۴۰۲ افزایش یافت.

وی ابراز کرد: میزان جوجه‌ریزی اسفند سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه بود که فروردین امسال به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه افزایش یافت که نشان از افزایش ۱۰۰ درصدی تولید است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: تامین کالای اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت، وظیفه و رسالت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است و بر این اساس، تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اندیشیده شد.

وی اضافه کرد: ۲ هزار تن سهمیه شکر برای واحدهای صنعتی، ۱۵۰ تن برای واحدهای صنفی و ۲۶۸ تن برای خانوار، به منظور حفظ آرامش بازار استان تامین شد.

وی ادامه داد: ۲ هزار تن سهمیه شکر واحدهای صنعتی استان سمنان در بهمن و اسفند تامین و جذب شد و سهمیه ۱۵۰ تنی شکر واحدهای صنفی برای تهیه شیرینی، زولبیا و بامیه اختصاص یافت که ۶۰ تن جذب شد و بقیه در روزهای آتی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • اعلام برندگان پانزدهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • جلساتی با محوریت شعار امسال در لنگرود برگزار می‌شود