Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس افت ۱۰درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۲۵,۴۷۵ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته هشت درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۳۹میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۵,۹۵۵ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش معاملات امروز بپیوند از رقم ۱۰۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین بیش از ۹۹درصد از سهام شرکت برق و انرژی پیوندگستر پارس را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۳۷میلیون برگه سهم (بیش از ۹۴درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو میلیون برگه سهم (شش درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

 

پربیننده ترین آخرین اخبار سهام عدالت/ دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود سالیانه اقدام کنند سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) قابل توجه سهامداران «شپنا»/ اخبار انتخابات آمریکا سهامداران «شپنا» را به صف خرید کشاند ارزش سهام عدالت من (۲۴ آبان ماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرابورس ارزش معاملات بپیوند بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس سهام بپیوند سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با افت ۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۷۷.۰۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۴۷,۳۸۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۳۴.۹۶۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۱۴,۷۲۵.۴۵۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746292

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار