Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@02:10:50 GMT

توزیع ۶۰۰ تن مرغ گرم در تهران از امروز

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۱۹۴۶

توزیع ۶۰۰ تن مرغ گرم در تهران از امروز

ایران اکونومیست-عسگری گفت:بیش از ۶۰۰ تن مرغ گرم امروز وارد بازار شده است.

عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اظهار کرد: از امروز علاوه بر میادین در واحدهای صنفی نیز مرغ با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه محموله هایی که وارد بازار میشن ۱۰۰ درصد نهاده را دریافت کرده اند با قیمت ۱۸۵۰۰ (کمتر از قیمت مصوب قبلی ۲۰۴۰۰ ) در بازار عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگری گفت: اکنون خوشبختانه عرضه مرغ گرم در استان بیش از مقادیر عرضه در شرایط عادی است.
وی افزود: بیش از ۶۰۰ تن مرغ گرم امروز وارد بازار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید مرغ در بازار

مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی تهران از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان کاهش یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: کاهش قیمت مرغ زنده به کاهش قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در میان‌مدت به کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و البته فروشندگان مجاز هستند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند، اما از آنجا که این روز‌ها بازار مرغ با مازاد عرضه نسبت به تقاضا روبه‌رو شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که البته موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین موضوع نیز عاملی است که به تقویت عرضه و کاهش قیمت کنونی انجامیده است.

دیگر خبرها

  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد